חשיבות התקנת מערכות כיבוי אש בבניין

🥇 תיקון או החלפת דוד שמש 🥇 החלפת ברזים 🥇איתור נזילות במצלמה תרמית 🥇 הגברת לחץ מים 🥇תיקון נזילה באסלה🥇 החלפת צנרת מים 🥇פתיחת סתימות🥇

ציון אמינות יצאת צדיק:
5/5
הגעה מהירה לכל גוש דן
באישור משטרת ישראל
זמינות בכל יום ושעה
הגעה מהירה לכל גוש דן
זמינות בכל יום ושעה

זקוקים לאינסטלטור? חייגו:
077-8051102

התקנת מערכות כיבוי אש בבניין היא דבר חשוב מאוד. המערכת צריכה לכלול את כל האמצעים הרלוונטיים לצורך כיבוי שריפות מהיר והתרעה מפני שריפה במקרים שבהם פורצת שריפה בבניין. כל אדם ששמע בעבר הרצאה על נושא בטיחות באש, בוודאי הבין כי יש חשיבות משמעותית לגילוי מוקדם של שריפה ובייחוד במקומות שיש לא מעט אנשים. בבנייני מגורים לדוגמא, שבהם מתגוררים לא מעט אנשים, גילוי מוקדם של שריפה יכול להציל חיים פשוטו כמשמעו ועל כן, באמצעות התקנת מערכות כיבוי אש, ניתן לצמצם באופן משמעותי מאוד את ההשלכות של שריפה שפורצת במקום. יש להתאים את המערכות לכל בניין מגורים.

מערכות כיבוי אש בבניין- מה צריך לדעת?

מערכות גילוי וכיבוי אש בבניין לרוב יהיו מוחבאות בתוך המבנה אך הן מהוות חלק חשוב מאוד מהתפקוד של הבניין. המערכת המדוברת נפוצה בבניינים רבים ולא פעם יש צורך חוקי להתקין אותה. המטרה העיקרית של המערכת המדוברת היא  לאפשר מילוט במקרה של שריפה, היא משיגה את המטרה המדוברת על ידי מתן הרתעה מוקדמת בדבר השריפה ויצירת תנאים אופטימליים לצורך פינוי, מילוט והגנה. היתרון של מערכת מעין זאת לעומת שיטות כיבוי אשר אחרות הוא צמצום ומניעה של נזקים. מדובר על מערכת שיש לה כמה תכונות בולטות:

  • המערכת משתמשת בגלאי אש ועשן בכדי לאתר שריפות מיד כאשר הן נוצרות
  • המערכת כוללת מערכת כיבוי שמטפלת בשריפות שנוצרו
  • ישנן מערכות שגם מציעות טיפול באוויר במקרה של שריפה. במקרה הזה הן מפנות רעלים מהאוויר וכך מאפשרות להימלט מהמקום בצורה נוחה ומהירה.

מערכות כיבוי אש המותקנות בבניינים מבצעות פעולות כיבוי אוטומטיות בעוד שמערכות גילוי אש ועשן מספקות התרעה בלבד. מדובר על הבדל חשוב ומשמעותי מאוד בין שתי המערכות. באמצעות מערכת כיבוי אש ניתן לענות על כל הצרכים הנוגעים למתן המענה הטוב ביותר במקרה של שריפות תחת קורת גג אחת.

איזה רכיבים ניתן למצוא במערכות כיבוי אש?

כיום ניתן למצוא מערכות כיבוי אש שונות המותאמות לצרכים השונים של דיירי הבניין. לכל מערכת שמתאימים יהיו רכיבים אחרים הרלוונטיים עבור מטרותיה. מערכות כיבוי אש יכללו: ספרינקלרים ומתזים, מערכת יבשה להגנה על חללים עם ציוד יקר, כיבוי גז המיועד לצורך הגנה על ציוד ועוד. מעבר לכך ניתן למצוא כיום מערכת המשלבת גם פינוי ושחרור עשן. מדובר על מערכת שמיועדת לצורך מניעת הצטברות של עשן בתוך המבנה. היא יכולה לצמצם בצורה משמעותית את הפגיעה באנשים, להגדיל את סיכויי המילוט וגם לשפר את היכולות של כוחות כיבוי האש להשתלט על השריפה. המערכת מקינה סכנה של התמוטטות המבנה או התפוצצות בשל שריפות או דליקות קטנות.

ראו גם: החלפת צינור מים ראשי בבניין מחיר

החשיבות של תכנון מערכות כיבוי אש בצורה הטובה ביותר בכל בניין

חשוב מאוד להתקין ציוד כיבוי אש במרחב ולשמור אותו זמין לפעולה בכל צורך. התקנה של המערכת המדוברת בבניין מסייעת בהצלת חיים ומעבר לכך, שומרת על ציוד יקר ומונעת נזקים בלתי הפיכים. כמו כן, כאשר מתכננים מערכות גילוי אש חשוב למצוא את המיקומים המדויקים והמתאימים ביותר לצורך התקנת הרכיבים של המערכת שכן, רק בצורה כזאת תהיה אפשרות לכסות שטח מסוים בצורה היעילה ביותר.

בכדי להתקין בבניין מגורים מערכת כיבוי אש בצורה מדויקת ומקצועית, יש לבחור בחברה מומלצת ובעלת מוניטין בתחום. בדקו היטב איזו חברה מציעה לכם את הפתרונות הטובים ביותר בתחום מערכות מעין אלה בהתאמה מוחלטת לצרכים של דיירי הבניין ולבניין עצמו ובחרו בה.

זקוקים לאינסטלטור? חייגו:
077-8051102

אז מה למדנו בכתבה:

IGL אינסטלציה
IGL אינסטלציה

הסיפור שלנו מתחיל לפני 20 שנה כאשר יגאל אינסטלטור התחיל לבצע עבודות ושירותי אינסטלציה מכל התחומים, מאז עברו הרבה מים מתחת לגשר ובתוך הצנרת, יש לנו ניסיון וותק מהטובים ביותר בכל השוק, טיפלנו באלפי קריאות של לקוחות לאורך השנים, צברנו מוניטין ומספר רב של לקוחות מרוצים.
אנו ב IGL עובדים אך ורק עם הציוד המתקדם ביתור בכדי לתת ללקוחותינו את הפתרונות הטובים והיעילים ביותר. כאשר אינסטלטור מטעמינו מגיע לטפל לכם בתקלה, דעו שאתם בידיים טובות.

אנו מספקים שירות בתל אביב, ראשון לציון, חולון, רמת גן ובכלל בכל איזור גוש דן 24/7.

למקרה חירום ניתן להשיג אותנו במספר: 077-8051102

מאמרים

רוצים להישאר מעודכנים? אצלנו ב IGL אנחנו דואגים לכם לתוכן עדכני ורלוונטי, היכנסו למאמרים

בדיקת רטיבות מתחת לריצוף - תמונה ראשית
בדיקת רטיבות מתחת לריצוף

מהן הסיבות להיווצרות רטיבות מתחת לריצוף? רטיבות מתחת לריצוף יכולה לנבוע מגורמים שונים, חלקם פנימיים וחלקם חיצוניים. אחת הסיבות העיקריות היא נזילות מצנרת האינסטלציה. הנזילות

לקריאה >>
לשבור את הקיר
מה עושים עם סתימה קשוחה?

סתימה קשוחה בביוב יכולה להרגיש כמו קיר אטום. אתם מרגישים חסרי אונים, מוצפים בבעיה, וחוששים שתצטרכו לשבור את הקיר כדי לפתור אותה. אבל אל דאגה!

לקריאה >>
Google ג גוגל
4.7
מבוסס על 74 ביקורות
×
זקוקים לשירותי אינסטלציה מתקדמים?
הגעה מהירה לכל גוש דן
זמינות בכל שעה

לקוחות מספרים