אין מים חמים בברז

🥇 תיקון או החלפת דוד שמש 🥇 החלפת ברזים 🥇איתור נזילות במצלמה תרמית 🥇 הגברת לחץ מים 🥇תיקון נזילה באסלה🥇 החלפת צנרת מים 🥇פתיחת סתימות🥇

ציון אמינות יצאת צדיק:
5/5
הגעה מהירה לכל גוש דן
באישור משטרת ישראל
זמינות בכל יום ושעה
הגעה מהירה לכל גוש דן
זמינות בכל יום ושעה

זקוקים לאינסטלטור? חייגו:
077-8051102

אין מים חמים בברז? יש הרבה תקלות אשר יהיו קשורות באופן ישיר או עקיף על התקלה הזאת. בדרך כלל יש הבדל בין תקלות בהן אין מים חמים בברז אחד לבין מקרה שאין מים חמים בכל הבית כולו. שני האשמים העיקריים הם גופי החימום והצנרת. עם זאת, כדי לוודא את התקלה נוכל לעשות כמה צעדים באופן אישי או לקרוא לבעל מקצוע.

למה אין מים חמים בברז?

יכולות להיות סיבות שונות שבגללן אין מים חמים בברז. הסיבות העיקריות הן:

  • פיצוץ בדוד
  • פגיעה בלוחות הסולאריים של דוד השמש
  • פגיעה בחיבור החשמל של הדוד
  • קצר חשמלי בדוד
  • נזילה בדוד

כאשר אנחנו רוצים להחזיר את המים החמים לברזים בבית שלנו, כדאי לנו לפנות לאיש מקצוע כמו אינסטלטור או טכנאי דודים. איש מקצוע זה יוכל לסייע לנו ליהנות מאיכות חיים גבוה יותר שתאפשר לנו ליהנות מתי שרק נרצה במהלך היום הלילה ממים חמים בברז. טכנאי דודים או אינסטלטור מומחה יוכלו לבדוק מהר האם המקור לבעיה שבגללה אין לנו מים חמים מקורה בדוד או בחלקים אחרים של הצנרת.

קולט דוד שמש

אין מים חמים בברז אחד – איך לתקן בעצמכם?

במקרה בו אין מים חמים בברז בודד עליכם להוציא את הפילטר אוויר ולבדוק האם יש שאריות אבנית עליו. אנו ממליצים לנקות אותו מאבנית באמצעות חומץ מהול במים או חומר ייעודי אחר להסרת אבנית, לעיתים האבנית היא זאת שתגרום לבעיה. מלבד לכך, יש מקרים בהם אתם יכולים לזהות את התקלה בעצמכם אבל לא באמת לפתור אותה. לדוגמא, כאשר מדובר על פיצוץ בצינור דוד שמש אתם לא תמיד תבחינו בזה, או בצינור אשר מגיע אל הברז עצמו. במקרים כאלה יהיה עליכם לסגור את כל הברזים בבית ולבדוק אם שעון המים עדיין עובד, אם כן זה מעיד על נזילה. מצד שני, לפעמים התקלה פשוטה יותר ממה שאנחנו מדמיינים. בדקו האם ברז אספקת המים החמים סגור ולכן המים החמים לא יוצאים לנו.

סוגי דודי מים חמים

באופן טבעי כאשר אנחנו עושים מקלחת או שוטפים כלים מלוכלכים אנחנו רוצים לעשות זאת במים חמים. כאשר אין זרם מים חמים בברזים בבית שלנו חשוב שנדע שברוב המקרים הסיבה לכך מקורה בדוד המים החמים שלנו. יש מספר סוגים שונים של דודי מים חמים:

  1. דוד חשמלי
  2. דוד המופעל על ידי גז
  3. דוד שמש סולארי

כאשר אין לנו מים חמים בבית, חשוב קודם כל לבדוק את הדוד ואת החיבור שלו למערכת הצנרת בבית או בבניין שלנו. חשוב מאוד לשים לב איזה סוג חיבור יש לנו לדוד בבית שלנו. עוד חשוב לשים לב איך אנחנו מטפלים בתחזוקת הדוד ואיך אנחנו שומרים שהוא ימשיך לספק לנו מים חמים גם כאשר מזג האוויר בחוץ קר מאוד בעונת החורף.

הבעיה בדוד שמש

יש מקרים רבים בהם הדוד שמש שלכם לא עובד כראוי מכל מיני סיבות. הבעיה יכולה להתאפיין בפיצוץ הדוד, פיצוץ צינור, פלאנג' תקול, גוף חימום וכן הלאה. דוד השמש שלנו הוא מוצר מאוד מסיבי, אבל עם שימוש לא נכון בו הוא יכול להיהרס בקלות. המחיר עבור תיקון של דוד שמש יכול לנוע בין 300 ש"ח ועד 3,500 ש"ח. כאשר מדובר על תקלה פשוטה כמו תרמוסטט או פלאנג' המחירים ינוע בטווח ה-500 ש"ח ומעלה. לעיתים התקלה תהיה פשוט לא משתלמת לתיקון ולכן נעדיף לרכוש דוד שמש חדש.

שיטהמחיר
ביקור אינסטלטור250 - 300 ש"ח
החלפה של פלאנג'500-700 ש"ח
החלפת גוף חימום350-500 ש"ח
החלפת תרמוסטט250-400 ש"ח
החלפת צינור קישור מהדוד לקולטן השמש 300-500 ש"ח
תחזוקה תקופתית של הדוד500-900 ש"ח
תחזוקה תקופתית של קולטני השמש300-400 ש"ח
ניקוי של הדוד (ללא החלפת חלקים)250-500 ש"ח
החלפת דוד שמשהחל מ-2,200 ש"ח (המחיר יכול להשתנות על פי אופי ההתקנה ומותג הדוד

זיהוי תקלה בצנרת לצורך תיקון של חוסר מים חמים בברז

בעבר כאשר בעל דירה היה שומע שיש לו בעיה בצנרת הוא מיד היה נאכל בחרדות. כדי לאתר תקלות נזילות בעבר היינו צריכים לשבור את כל הקירות כדי להגיע לצנרת עצמה, אבל היום אתם יכולים לנשום לרווחה. היום בשביל להימנע מהרס כללי של מבנה יש לנו את הכלים הייעודיים למציאת נזילה. איתור נזילות באמצעות מצלמה תרמית היא הפיתרון המושלם עבור. רק בעלי מקצוע מנוסים ומקצועיים יחזיקו במצלמה תרמית מקצועית ששוויה הוא מעל 10,000 ש"ח. המצלמה התרמית יודעת לזהות את מקור הנזילה באמצעות זיהוי של שינוי טמפרטורה אשר מופיע על הצג בצבעים חמים וקרים. המחיר עבור איתור נזילה בתוף הבית הוא בהתאם למורכבות העבודה. המחירים נעים בין 300 ש"ח ועד 700 ש"ח לרוב, אך יכולים גם להיות יותר.

סיבות עיקריות לזרם מים חמים חלש באמבטיה

הסיבה העיקרית שבגללן יכול להיות מצב בו יהיה לנו זרם מים חמים חלש באמבטיה היא מצב בו החיבור בין דוד המים החמים והצנרת בבית לא תקין. כאשר החיבור בין דוד המים החמים שלנו ובין הצנרת בבית שלנו לא תקין אנחנו חייבים לתקן אותו. חשוב לוודא שהתיקון יהיה יעיל ואיכותי מאוד ויאפשר לנו ליהנות ממים חמים בברז של האמבטיה שלנו לאורך זמן בלי תקלות.

איך בוחרים איש מקצוע?

יש היום כל כך הרבה אינסטלטורים מומלצים אשר יוכלו להציע לכם את שירותיהם, אבל לא כולם האם כדאיים לכם. הבעיה העיקרית היא שלא באמת צריך רישיון כדי לבצע עבודות אינסטלציה, אלא אם כן מדובר על מוסד ציבור. עם זאת, הבעיה היא בקרב הציבור הפרטי אשר הוא חשוף ליותר תרמיות. כדי לבחור בעל מקצוע עליכם להניח בצד את המחיר תחילה. שימו לב עם אילו כלים מקצועיים עובד בעל המקצוע, האם הוא חלק מחברה או עובד באופן פרטני, האם יש אחריות על העבודה שלו ולא רק על חלקי ההחלפה, בחנו האם חלקי ההחלפה הם מקוריים וזמינות של בעל המקצוע. כל אלה כלים אשר יעזרו לכם למצוא בעל מקצוע איכותי.

אין מים חמים בברז

זקוקים לאינסטלטור? חייגו:
077-8051102

אז מה למדנו בכתבה:

IGL אינסטלציה
IGL אינסטלציה

הסיפור שלנו מתחיל לפני 20 שנה כאשר יגאל אינסטלטור התחיל לבצע עבודות ושירותי אינסטלציה מכל התחומים, מאז עברו הרבה מים מתחת לגשר ובתוך הצנרת, יש לנו ניסיון וותק מהטובים ביותר בכל השוק, טיפלנו באלפי קריאות של לקוחות לאורך השנים, צברנו מוניטין ומספר רב של לקוחות מרוצים.
אנו ב IGL עובדים אך ורק עם הציוד המתקדם ביתור בכדי לתת ללקוחותינו את הפתרונות הטובים והיעילים ביותר. כאשר אינסטלטור מטעמינו מגיע לטפל לכם בתקלה, דעו שאתם בידיים טובות.

אנו מספקים שירות בתל אביב, ראשון לציון, חולון, רמת גן ובכלל בכל איזור גוש דן 24/7.

למקרה חירום ניתן להשיג אותנו במספר: 077-8051102

מאמרים

רוצים להישאר מעודכנים? אצלנו ב IGL אנחנו דואגים לכם לתוכן עדכני ורלוונטי, היכנסו למאמרים

בדיקת רטיבות מתחת לריצוף - תמונה ראשית
בדיקת רטיבות מתחת לריצוף

מהן הסיבות להיווצרות רטיבות מתחת לריצוף? רטיבות מתחת לריצוף יכולה לנבוע מגורמים שונים, חלקם פנימיים וחלקם חיצוניים. אחת הסיבות העיקריות היא נזילות מצנרת האינסטלציה. הנזילות

לקריאה >>
לשבור את הקיר
מה עושים עם סתימה קשוחה?

סתימה קשוחה בביוב יכולה להרגיש כמו קיר אטום. אתם מרגישים חסרי אונים, מוצפים בבעיה, וחוששים שתצטרכו לשבור את הקיר כדי לפתור אותה. אבל אל דאגה!

לקריאה >>
Google ג גוגל
4.7
מבוסס על 74 ביקורות
×
זקוקים לשירותי אינסטלציה מתקדמים?
הגעה מהירה לכל גוש דן
זמינות בכל שעה

לקוחות מספרים