משאבות חום לבתים פרטיים

🥇 תיקון או החלפת דוד שמש 🥇 החלפת ברזים 🥇איתור נזילות במצלמה תרמית 🥇 הגברת לחץ מים 🥇תיקון נזילה באסלה🥇 החלפת צנרת מים 🥇פתיחת סתימות🥇

ציון אמינות יצאת צדיק:
5/5
הגעה מהירה לכל גוש דן
באישור משטרת ישראל
זמינות בכל יום ושעה
הגעה מהירה לכל גוש דן
זמינות בכל יום ושעה

זקוקים לאינסטלטור? חייגו:
077-8051102

הטכנולוגיה מאפשרת לנו להינות היום משורה של פיתוחים שלא היינו יכולים ליהנות מהם בעבר. אנחנו יכולים ליהנות משורה של טכנולוגיות כמו חימום תת ריצפתי, חימום לבריכה ועוד. קיימות כל מיני דרכים לאפשר למערכות הללו לפעול. הדרך המקובלת עד לא מזמן היא על ידי הזרמה של חום באמצעות חשמל. אלא שלאורך זמן התברר שהכנסה של אנרגיה לתוך המערכות הללו זו דרך פחות יעילה ואפקטיבית בסופו של דבר. מה שכן מאפשר לנו לתת את אותו מענה אבל בכלים הרבה יותר מתקדמים ואפקטיביים, זה ללא ספק על ידי שימוש במשאבות חום. למה מדובר על מוצר חשדני ומה כדאי לדעת? הכל מפורט כאן. 

איך פועלות משאבות חום 

משאבות חום זה מוצר שמבוסס על מה שכולנו מכירים מקרוב. חשבתם פעם איך מקרר עובד? מערכת הקירור מבוססת על משאבה שמוציאה את האוויר החם מתוך הקופסא, היא המקרר, מה שמשאיר את הקור ומאפשר למקרר לעבוד כנדרש. כך בדיוק עובדת משאבת חום. כאשר אנחנו רוצים להזרים אוויר חם לבריכה או למערכת של חימום תת ריצפתי, אנחנו יכולים לשאוב את האוויר החם מהסביבה ולהזרים אותה אל תוך המערכת תוך שזו לוקחת את האוויר הקר בחזרה. מדובר על טכנולוגיה מוכרת בכל העולם ועכשיו, מה שהופך להיות גם חלק מהנוף הישראלי. 

ראו גם: החלפת גוף חימום בדוד

משאבות חום מבוססות מערכת סולארית, יתרונות 

משאבות חום יכולות להיות מבוססות על חשמל, כמו במקרה של מקרר, אבל הן יכולות להיות מבוססות גם על אנרגיה סולארית. למי שעוד לא מכיר, מדובר על מערכת שנעזרת בקרינה של השמש על מנת שניתן יהיה להתחיל לעבוד. משאבות חום סולאריות הן מערכות להן יתרונות רבים: 

  • אין ממשק בין חשמל או דלק ובין המים: גם מערכת של חימום תת ריצפתי וכמובן בריכה, אלו מערכות שיש בהן ממשק עם מים, הניסיון בשני המקרים הוא לחמם את המים. כאשר המערכת מבוססת על מערכת סולארית אנחנו לא מסתכנים בחיבור בין שני חומרים העלולים, במקרים מסוימים, להוביל לתופעות לא נעימות. 
  • משאבות חום המבוססות אנרגיה סולארית לא צריכות שיפעילו אותן או שיכבו אותן: היתרון של השימוש באנרגיה סולארית זה שמדובר על אנרגיה שנמצאת שם עבורינו כל הזמן. אנחנו לא צריכים מי שיפעיל את המערכת או יכבה אותה, אין שום בעיה פשוט לתת למערכת לפעול כאשר אתם חושבים על דברים אחרים באותו הזמן. 
  • משאבות חום מבוססות אנרגיה סולארית הן מערכות שלא עולות לכן כסף: משאבת חום המבוססת על אנרגיה סולארית מנצלת את האנרגיה שניתנת לנו כל הזמן בחינם, זו האנרגיה הסולארית. כך שמדובר על מה שלא גוזל כסף ובסופו של דבר יוצא הרבה יותר משלם במידה משמעותית. 

אנחנו עושים הכל כדי לספק את המערכות המתקדמות ביותר 

העבודה שלנו היא להיות בחוד החנית של הפיתוח הישראלי בתחום ולהציע לכל ישראלי משאבות חום מקצועיות, איכותיות, במחירים משתלמים. אנחנו רוצים להפוך את העולם למקום טוב יותר, מכאן חשוב לנו כל כך להיעזר במערכות סולאריות שנועדו על מנת לאפשר שימוש באנרגיה ירוקה. 

אנחנו נשמח לדבר איתכם במידה ואתם מעוניינים במערכת >> לחצו כאן 

זקוקים לאינסטלטור? חייגו:
077-8051102

אז מה למדנו בכתבה:

IGL אינסטלציה
IGL אינסטלציה

הסיפור שלנו מתחיל לפני 20 שנה כאשר יגאל אינסטלטור התחיל לבצע עבודות ושירותי אינסטלציה מכל התחומים, מאז עברו הרבה מים מתחת לגשר ובתוך הצנרת, יש לנו ניסיון וותק מהטובים ביותר בכל השוק, טיפלנו באלפי קריאות של לקוחות לאורך השנים, צברנו מוניטין ומספר רב של לקוחות מרוצים.
אנו ב IGL עובדים אך ורק עם הציוד המתקדם ביתור בכדי לתת ללקוחותינו את הפתרונות הטובים והיעילים ביותר. כאשר אינסטלטור מטעמינו מגיע לטפל לכם בתקלה, דעו שאתם בידיים טובות.

אנו מספקים שירות בתל אביב, ראשון לציון, חולון, רמת גן ובכלל בכל איזור גוש דן 24/7.

למקרה חירום ניתן להשיג אותנו במספר: 077-8051102

מאמרים

רוצים להישאר מעודכנים? אצלנו ב IGL אנחנו דואגים לכם לתוכן עדכני ורלוונטי, היכנסו למאמרים

בדיקת רטיבות מתחת לריצוף - תמונה ראשית
בדיקת רטיבות מתחת לריצוף

מהן הסיבות להיווצרות רטיבות מתחת לריצוף? רטיבות מתחת לריצוף יכולה לנבוע מגורמים שונים, חלקם פנימיים וחלקם חיצוניים. אחת הסיבות העיקריות היא נזילות מצנרת האינסטלציה. הנזילות

לקריאה >>
לשבור את הקיר
מה עושים עם סתימה קשוחה?

סתימה קשוחה בביוב יכולה להרגיש כמו קיר אטום. אתם מרגישים חסרי אונים, מוצפים בבעיה, וחוששים שתצטרכו לשבור את הקיר כדי לפתור אותה. אבל אל דאגה!

לקריאה >>
Google ג גוגל
4.7
מבוסס על 74 ביקורות
×
זקוקים לשירותי אינסטלציה מתקדמים?
הגעה מהירה לכל גוש דן
זמינות בכל שעה

לקוחות מספרים