מה זה בדק בית?

🥇 תיקון או החלפת דוד שמש 🥇 החלפת ברזים 🥇איתור נזילות במצלמה תרמית 🥇 הגברת לחץ מים 🥇תיקון נזילה באסלה🥇 החלפת צנרת מים 🥇פתיחת סתימות🥇

ציון אמינות יצאת צדיק:
5/5
הגעה מהירה לכל גוש דן
באישור משטרת ישראל
זמינות בכל יום ושעה
הגעה מהירה לכל גוש דן
זמינות בכל יום ושעה

זקוקים לאינסטלטור? חייגו:
077-8051102

להיכנס לדירת קבלן חדשה זה באמת אירוע מאוד מרגש שנצרב בזיכרון לשנים רבות. אך כאנשי מקצוע שעוברים על אלפי דירות במשך שנה, צר לנו לבשר לכם שכמעט בכל דירה בישראל מתגלים ליקויים. רוב הליקויים אינם נראים בהתחלה אבל עם הזמן הם נחשפים, ואתם הרי רוצים ליהנות מהבית למשך שנים רבות ועוד יותר מכך חשוב לכם שהבית יהיה בטיחותי. רק איש מקצוע בעל ניסיון וידע עם הציוד המתאים יוכל לגלות את הליקויים במהלך ביצוע בדיקת בדק בית מקצועית. אנשי המקצוע המומחים שלנו יאתרו את כל הליקויים של הבית, ליקויי בטיחות, אסתטיקה, איתור רטיבות ועוד. לאחר הבדיקה יגישו לכם המומחים שלנו דו"ח מקצועי עם פירוט ברור של הליקוי והתיקון הנדרש. הדו"ח מוגש בשני עותקים, אחד לקבלן ואחד לבעל הדירה – מזמין הבדיקה. בהתאם לדו"ח, הקבלן מחויב לתקן את כל הליקויים עד לתאריך הנקוב בדו"ח לשביעות רצונכם המלאה. ולא, באפשרותכם לתבוע את הקבלן על סמך הדו"ח, הוא קביל בבית המשפט. חברתנו היא אחת הוותיקות והאמינות בישראל בתחום הבדק.

בדק בית לדירה יד שניה

חברת חד בדק בית מספקת את כל הפתרונות לגילוי ואיתור ליקויי בנייה במבנים בנויים ומוכנים למסירה וגם כמובן בדירות יד שניה. בשירותנו משתמשים הן בתים פרטיים, הן ציבוריים. גם מבנים או דירות חדשות שזה עתה נבנו, מה שנקרא 'דירת קבלן' וגם מבנים ודירות שנקנו ביד שנייה. הצוות המקצועי שלנו מגלה בעיות וליקויים הן במעטפת החיצונית של הבית / הבניין והן במערכות הבית הפנימיות. הן ליקויים קונסטרוקטיביים והן ליקויים אסתטיים והיגייניים. ליקויים אסתטיים עלולים להוות מטרד בריאותי לאורך שנות השימוש בדירה. רטיבות בבית לדוגמה עלולה לגרום לטחב ועובש שיש להם השלכות ארוכות טווח של גרימת אלרגיות ומחלות גרועות יותר. חשוב לנו שהלקוח שלנו ייכנס לבית תקין מכל הבחינות, והכניסה לבית תהייה שלווה ורגועה מבחינת טיב המוצר שהוא רכש ושילם על כך ממיטב כספו. בדק בית הוא סוג של בקרת איכות שנותנת לכם את השקט הנפשי וגורמת לעסקה של קניית הבית להיות אידיאלית. 

אז מה זה בדק בית?

רבים מתלבטים לפני קניית דירה יד שנייה האם יש צורך בהזמנת בדק בית לדירה, או שיש כאלה השואלים מה התועלת של דוח שכזה בקניית דירה יד שנייה ומה זה בכלל בדק בית?. יש איזושהי סטיגמה שבדק בית מיועד רק לדירות קבלן, אבל לא רק קבלנים יכולים למכור חתולים בשקי מלט… שאלתם את עצמכם למשל, למה מוכר הדירה כל כך רוצה לברוח מהמקום? (לא תמיד זה כך, אבל יש מקרים…). לאחר שאיש בדק 'עובר' על הבית אתם מקבלים ביד 2 עותקים של דו"ח הליקויים, ואם כבר חתמתם חוזה לפני שהזמנתם את איש הבדק יש לכם צ'ק ליסט מסודר של הליקויים, עותק אחד אתם מגישים למוכר הדירה ואת העותק השני אתם שומרים אצלכם ועוקבים אחר תיקון הליקויים. אם עדיין לא סגרתם עסקה, דו"ח הליקויים ישמש אתכם להתמקחות על מחיר הדירה או כתמרור אזהרה לא לרכוש את הדירה – אם הליקויים חמורים מדי. חשוב להדגיש: גם אם כבר סגרתם חוזה עדיין מוכר הדירה מחויב לתקן את רוב הליקויים על חשבונו (בעיקר ליקויי רטיבות וכדומה). אל תוותרו! הזמינו בדק בית מקצועי ע"י חד שירותי הנדסה ובדק בית.

זקוקים לאינסטלטור? חייגו:
077-8051102

אז מה למדנו בכתבה:

IGL אינסטלציה
IGL אינסטלציה

הסיפור שלנו מתחיל לפני 20 שנה כאשר יגאל אינסטלטור התחיל לבצע עבודות ושירותי אינסטלציה מכל התחומים, מאז עברו הרבה מים מתחת לגשר ובתוך הצנרת, יש לנו ניסיון וותק מהטובים ביותר בכל השוק, טיפלנו באלפי קריאות של לקוחות לאורך השנים, צברנו מוניטין ומספר רב של לקוחות מרוצים.
אנו ב IGL עובדים אך ורק עם הציוד המתקדם ביתור בכדי לתת ללקוחותינו את הפתרונות הטובים והיעילים ביותר. כאשר אינסטלטור מטעמינו מגיע לטפל לכם בתקלה, דעו שאתם בידיים טובות.

אנו מספקים שירות בתל אביב, ראשון לציון, חולון, רמת גן ובכלל בכל איזור גוש דן 24/7.

למקרה חירום ניתן להשיג אותנו במספר: 077-8051102

מאמרים

רוצים להישאר מעודכנים? אצלנו ב IGL אנחנו דואגים לכם לתוכן עדכני ורלוונטי, היכנסו למאמרים

בדיקת רטיבות מתחת לריצוף - תמונה ראשית
בדיקת רטיבות מתחת לריצוף

מהן הסיבות להיווצרות רטיבות מתחת לריצוף? רטיבות מתחת לריצוף יכולה לנבוע מגורמים שונים, חלקם פנימיים וחלקם חיצוניים. אחת הסיבות העיקריות היא נזילות מצנרת האינסטלציה. הנזילות

לקריאה >>
לשבור את הקיר
מה עושים עם סתימה קשוחה?

סתימה קשוחה בביוב יכולה להרגיש כמו קיר אטום. אתם מרגישים חסרי אונים, מוצפים בבעיה, וחוששים שתצטרכו לשבור את הקיר כדי לפתור אותה. אבל אל דאגה!

לקריאה >>
Google ג גוגל
4.7
מבוסס על 74 ביקורות
×
זקוקים לשירותי אינסטלציה מתקדמים?
הגעה מהירה לכל גוש דן
זמינות בכל שעה

לקוחות מספרים