כל מה שצריך לדעת על בדק בית

🥇 תיקון או החלפת דוד שמש 🥇 החלפת ברזים 🥇איתור נזילות במצלמה תרמית 🥇 הגברת לחץ מים 🥇תיקון נזילה באסלה🥇 החלפת צנרת מים 🥇פתיחת סתימות🥇

ציון אמינות יצאת צדיק:
5/5
הגעה מהירה לכל גוש דן
באישור משטרת ישראל
זמינות בכל יום ושעה
הגעה מהירה לכל גוש דן
זמינות בכל יום ושעה

זקוקים לאינסטלטור? חייגו:
077-8051102

רכישת בית חדש או דירה יד שניה ככל הנראה היא תיהיה עסקת חייכם. אז למה כשרוכשים בית סומכים על המוכר? או שאנשים אומרים לעצמם: אין לי כוח לריב אתו… בדק בית הוא לא פחות חשוב מבדיקה שאנו רגילים לעשות ובצדק, לכל מוצר שאנו קונים. אז מה בעצם עושה איש בדק בית? איש בדק מעביר את ביתכם בדיקה חיצונית ובלתי תלויה של הבית שזה עתה רכשתם. הוא בודק אם קיימת התאמה של הבנייה בפועל לתוכנית האדריכלית המקורית, התאמה למפרט הטכני המצורף לחוזה, איכות האיטום וטיב הבידוד. איש בדק בית מעביר קודם כול סקירה בעיניו על הקירות, תקינות ארון החשמל, ליקויי ריצוף, זרימת מים בברזים, כתמי קורוזיה בממ"דים, סידוק ועוד ועוד. איש הבדק הוא מהנדס בניין או מישהו שצבר ניסיון בבדיקה של בתים והוא בקי בכל חוקי ותקנות הבנייה.

מהי מטרת בדק בית לפני קניה?

בדק בית לפני קניה שונה מעט מבדק בית של דירת קבלן חדשה, בעוד בדירת קבלן הבדיקה כוללת בדיקת התאמה למפרט ולתוכנית האדריכלית, ובסך הכול מדובר בבדיקה די טריוויאלית לאיש מקצוע, כלומר איש הבדק יכול לעורך את בדיקה לפי צ'ק ליסט שהוא עורך לעצמו מראש, אין הפתעות, הרי שבבדק בית לפני קניה מדובר בבדיקה של בית שייתכן שכבר חלפו עשרות שנים מעת בנייתו, הבדיקה מתמקדת בליקויים הפוגעים באיכות הדיור שם, כגון רטיבות קפילרית ורטיבות בכלל, עובש וכדומה, שלמות הכלים הסניטריים, הדלתות והאלומיניום ועוד. ובעוד בבדק בית של דירה חדשה  הקבלן יידרש לתקן את הליקוי או לשלם פיצוי כאשר התיקון הוא בלתי אפשרי, בבדיקת בדק בית לפני קניה איש הבדק ימליץ אם ערך הדירה תואם את הסכום שהמוכר דורש עבור הקניה או שימליץ לא לקנות כלל את הדירה כאשר הליקויים הם חמורים ולא ניתנים לתיקון.  

דו"ח בדיקה של איש בדק בית קביל בבית המשפט  

בואו נסכם: בדיקת בדק בית היא בדיקה הכרחית כאשר רוכשים בית יד שנייה או דירה חדשה. בדיקת בדק בית היא בדיקה הנדסית ומקצועית לאיתור ליקויי בנייה. אנשי בדק בית עורכים גם ביקורת מבנים ציבוריים כדי לשלול רטיבות ונזילות ושאר ליקויי בנייה. לאחר הבדיקה ינפיק איש הבדק דו"ח מצולם המציין את הליקויים, המלצה לתיקון והערכת שווי התיקון או הפיצוי. בדיקת בדק בית יש לה מטרה נוספת, כאשר הצדדים לא מגיעים להסכמה ביניהם (כלומר הקבלן עם הדייר) ישמש דו"ח הבדק כחוות דעת משפטית ויהיה קביל בבית המשפט לאחר עריכת והתאמת המסמך. אנו בחברת 'חד בדק בית' מעסיקים מהנדסים מומחים ומקצועיים המעניקים את חוות דעתם המקצועית לאחר בדיקה יסודית של כל מערכות הבניין, הבדיקה שלנו כוללת גם שימוש בציוד טכנולוגי משוכלל לאיתור ליקויים נסתרים. לצוות החברה מעל 10 שנות ניסיון בבדק בית בסקטור הציבורי והפרטי, ובתפקידים בכירים בפרויקטי בנייה.

זקוקים לאינסטלטור? חייגו:
077-8051102

אז מה למדנו בכתבה:

IGL אינסטלציה
IGL אינסטלציה

הסיפור שלנו מתחיל לפני 20 שנה כאשר יגאל אינסטלטור התחיל לבצע עבודות ושירותי אינסטלציה מכל התחומים, מאז עברו הרבה מים מתחת לגשר ובתוך הצנרת, יש לנו ניסיון וותק מהטובים ביותר בכל השוק, טיפלנו באלפי קריאות של לקוחות לאורך השנים, צברנו מוניטין ומספר רב של לקוחות מרוצים.
אנו ב IGL עובדים אך ורק עם הציוד המתקדם ביתור בכדי לתת ללקוחותינו את הפתרונות הטובים והיעילים ביותר. כאשר אינסטלטור מטעמינו מגיע לטפל לכם בתקלה, דעו שאתם בידיים טובות.

אנו מספקים שירות בתל אביב, ראשון לציון, חולון, רמת גן ובכלל בכל איזור גוש דן 24/7.

למקרה חירום ניתן להשיג אותנו במספר: 077-8051102

מאמרים

רוצים להישאר מעודכנים? אצלנו ב IGL אנחנו דואגים לכם לתוכן עדכני ורלוונטי, היכנסו למאמרים

בדיקת רטיבות מתחת לריצוף - תמונה ראשית
בדיקת רטיבות מתחת לריצוף

מהן הסיבות להיווצרות רטיבות מתחת לריצוף? רטיבות מתחת לריצוף יכולה לנבוע מגורמים שונים, חלקם פנימיים וחלקם חיצוניים. אחת הסיבות העיקריות היא נזילות מצנרת האינסטלציה. הנזילות

לקריאה >>
לשבור את הקיר
מה עושים עם סתימה קשוחה?

סתימה קשוחה בביוב יכולה להרגיש כמו קיר אטום. אתם מרגישים חסרי אונים, מוצפים בבעיה, וחוששים שתצטרכו לשבור את הקיר כדי לפתור אותה. אבל אל דאגה!

לקריאה >>
Google ג גוגל
4.7
מבוסס על 74 ביקורות
×
זקוקים לשירותי אינסטלציה מתקדמים?
הגעה מהירה לכל גוש דן
זמינות בכל שעה

לקוחות מספרים