נזילות- המדריך השלם והסכנות שבכך

🥇 תיקון או החלפת דוד שמש 🥇 החלפת ברזים 🥇איתור נזילות במצלמה תרמית 🥇 הגברת לחץ מים 🥇תיקון נזילה באסלה🥇 החלפת צנרת מים 🥇פתיחת סתימות🥇

ציון אמינות יצאת צדיק:
5/5
הגעה מהירה לכל גוש דן
באישור משטרת ישראל
זמינות בכל יום ושעה
הגעה מהירה לכל גוש דן
זמינות בכל יום ושעה

זקוקים לאינסטלטור? חייגו:
077-8051102

מי מאיתנו לא מכיר את הבעיה הנפוצה בבתים רבים כל כך, במהלכה אנו עדים להתפשטות כתם רטיבות על אחד הקירות בדרך כלל כתוצאה מנזילות מהגג. לבעיה זו ישנן השלכות משמעותיות רבות: אסתטיות, פונקציונליות בריאותיות ואף כלכליות. מכיוון שטיבן של בעיות נזילות היא להתפתח עוד ועוד עם הזמן, והן לא ייעלמו מעצמן, כדאי ורצוי שכאשר מתגלית הבעיה, תפנו באופן המהיר ביותר לייעוץ, הכוונה וטיפול של קבלן איטום. כמו כן, כדאי לברר תחילה לגבי מקצוענותו ומידת מומחיותו של הקבלן, ולברר לגבי סוגי עבודות דומות שהוא עשה לפני כן.

זיהוי נזילה והפעולות הראשונות שיש לנקוט

ניתן לזהות נזילה בבית על פי מספר תופעות מקדימות כמו נקודות עובש על הקיר (אשר יכולות להופיע גם אם הנזילה מגיעה מהגג), בעיות חשמל או כתמים רטובים שיבטאו מצב של הצטברות מים כתוצאה מהנזילה המתמשכת. כאשר אתם מבחינים בתסמינים אלה כדאי להזיז את כל החפצים ומוצרי החשמל העומדים מתחת למקום הנזילה או בסמוך לה. כמו כן כדאי לאסוף את המים הנוזלים לכלי קיבול גדול כדי למנוע את הצפת הבית ולבדוק מקורות נזילה נוספים בבית, אם קיימים כאלו. בעיקר כדאי להיות רגישים לנזילות מספר שעות לאחר ירידת גשמים. במקביל לעשיית פעולות אלו אל תשכחו לערב קבלן איטום, אשר יוכל לטפל בבעיה עוד לפני ירידת הגשמים הבאים.

מהם הגורמים לנזילות?

נזילות מהגג הינן תופעה כה שכיחה עד כי יש לברר אחת ולתמיד מהם הגורמים לה. אחד מהגורמים הוא שהגג לא מתוחזק כראוי, בעיקר לאחר שלפעמים הופכים את הגג למחסן כך שמונחים עליו רהיטים או חפצים אשר קורעים ומסבים נזק ליריעות הביטומניות הנמצאות עליו. כמו כן נזילות עלולות להיגרם ממרזבים מלוכלכים או סתומים, אשר מונעים מהמים לחלחל למקומם, יריעות ביטומניות ישנות או כאלה שאינן מונחות היטב: באופן רופף או לא מקצועי. כדי למנוע מבעוד מועד נזילות, יש להקפיד על תיחזוק גורמים אלה, כך שיש לנקות את הגג ולבצע איטום ובידוד כל מספר שנים. הזמנה קבועה של קבלן איטום רק לשם הערכה עונתית עשויה לסייע לכם רבות ולמנוע ממקרים דחופים ופתאומיים לכאורה להתרחש.

מי יכול לתת שירות?

לפני הקריאה לעזרה וסיוע של קבלן איטום, כדאי לבדוק מספר המלצות עליו וחוות דעת מלקוחות עבר. כיום בדיקה זו קלה מאד, ובחיפוש פשוט ברשתות החברתיות או באתרי המקצוע השונים תוכלו לבסס דיעה על הקבלן בו תהיו מעוניינים, העובד באזור מגוריכם.

זקוקים לאינסטלטור? חייגו:
077-8051102

אז מה למדנו בכתבה:

IGL אינסטלציה
IGL אינסטלציה

הסיפור שלנו מתחיל לפני 20 שנה כאשר יגאל אינסטלטור התחיל לבצע עבודות ושירותי אינסטלציה מכל התחומים, מאז עברו הרבה מים מתחת לגשר ובתוך הצנרת, יש לנו ניסיון וותק מהטובים ביותר בכל השוק, טיפלנו באלפי קריאות של לקוחות לאורך השנים, צברנו מוניטין ומספר רב של לקוחות מרוצים.
אנו ב IGL עובדים אך ורק עם הציוד המתקדם ביתור בכדי לתת ללקוחותינו את הפתרונות הטובים והיעילים ביותר. כאשר אינסטלטור מטעמינו מגיע לטפל לכם בתקלה, דעו שאתם בידיים טובות.

אנו מספקים שירות בתל אביב, ראשון לציון, חולון, רמת גן ובכלל בכל איזור גוש דן 24/7.

למקרה חירום ניתן להשיג אותנו במספר: 077-8051102

מאמרים

רוצים להישאר מעודכנים? אצלנו ב IGL אנחנו דואגים לכם לתוכן עדכני ורלוונטי, היכנסו למאמרים

בדיקת רטיבות מתחת לריצוף - תמונה ראשית
בדיקת רטיבות מתחת לריצוף

מהן הסיבות להיווצרות רטיבות מתחת לריצוף? רטיבות מתחת לריצוף יכולה לנבוע מגורמים שונים, חלקם פנימיים וחלקם חיצוניים. אחת הסיבות העיקריות היא נזילות מצנרת האינסטלציה. הנזילות

לקריאה >>
לשבור את הקיר
מה עושים עם סתימה קשוחה?

סתימה קשוחה בביוב יכולה להרגיש כמו קיר אטום. אתם מרגישים חסרי אונים, מוצפים בבעיה, וחוששים שתצטרכו לשבור את הקיר כדי לפתור אותה. אבל אל דאגה!

לקריאה >>
Google ג גוגל
4.7
מבוסס על 74 ביקורות
×
זקוקים לשירותי אינסטלציה מתקדמים?
הגעה מהירה לכל גוש דן
זמינות בכל שעה

לקוחות מספרים