מהו ייבוש תת רצפתי?

🥇 תיקון או החלפת דוד שמש 🥇 החלפת ברזים 🥇איתור נזילות במצלמה תרמית 🥇 הגברת לחץ מים 🥇תיקון נזילה באסלה🥇 החלפת צנרת מים 🥇פתיחת סתימות🥇

ציון אמינות יצאת צדיק:
5/5
הגעה מהירה לכל גוש דן
באישור משטרת ישראל
זמינות בכל יום ושעה
הגעה מהירה לכל גוש דן
זמינות בכל יום ושעה

זקוקים לאינסטלטור? חייגו:
077-8051102

ייבוש תת רצפתי הינו שירות הניתן במטרה לשאוב מים הנמצאים מתחת לריצוף ופוגעים בתשתיות הבית. במאמר זה נסקור לעומק את תהליך הייבוש ומתי בכלל צריך לבצע את תהליך זה?

ייבוש תת רצפתי נועד לטפל במקרים בהם ישנם הצטברות של מים ברצפה מתחת לפאנלים. הרטיבות הזאת לרוב נגרמת ממספר סיבות כאשר הסיבה הנפוצה ביותר היא פיצוף בצנרת המים אשר נמצאת מתחת לרצפה. ישנן בעיות נוספות אשר עלולות לגרום למים כלואים מתחת לריצוף לרבות:

  • איטום לקוי
  • בעיות במערכת הדלוחין

למה זה חשוב לטפל ברטיבות שנמצאת מתחת לריצוף?

מלבד המראות הקשים והפגיעה האסתטית, רטיבות מתחת לרצפה הינה סכנה של ממש. לרוב הסכנה הינה למבנה ולתשתית ולמצבים קיצוניים היא אף תפגע בבריאות האנשים בנמצאים במבנה.

מים כלואים יגרמו לנזר לבטון, לציוד הנמצא בבית ולריהוט ואף למערכת החשמל בדירה אשר גם היא עוברת תחת הריצוף, באותו המקום בו קיימת הרטיבות. בנוסף, חשוב מאוד לזכור שהרטיבות עלולה להזיק ואף מאוד לבריאות. מים עומדים מושכים טבח, עובש על הקירות וכל אלה עלולים לגרום להתפתחות של מחלות נשימה, לרוב אצל ילדים.

ישנן מספר שיטות לייבוש התת רצפתי

ייבוש טבעי

השיטה העתיקה יותר לתהליך הייבוש התת רצפתי נעשה באמצעות הרמת אריחי רצפה באיזורים בהם קיימת רטיבות ובעצם לתת "לטבע" לעשות את העבודה בשבילנו – כלומר, לחכות עד שתהיינה התייבשות טבעית.

שיטה זו הינה זולה, אבל חשוב להבין שהיא לוקחת זמן רב ולא תמיד אפקטיבית – כלומר, עלול לקחת זמן רב עד שהתהליך הזה יסתיים, אם בכלל באופן מלא.

שיטה זו לא מומלצת במקרים בהם בוצע איתור נזילות מים וגילינו שישנה רטיבות חריפה.

ייבוש באמצעות מכונה

השיטה המודרנית יותר לטיפול במים הכלואים הינה באמצעות מכונה ייעודית אשר שואבת את המים מתחת לריצוף באמצעות וואקום ובעצם מייבשת אותם באמצעים שונים באמצעות יבשנים (מערכת מוליחי חום) ומפוחי אוויר.

מדובר בשיטה אפקטיבית יותר, אסתטית יותר והיא אינה מצריכה פירוק של מרצפות.

אם אתם חושבים שמדובר בסיפור טוב על מנת להיות מציאות חשוב להבין שמדובר בסיפור לא זול בכלל והוא גם עלול לקחת זמן רב – באיזור השבועיים ועד חמישה שבועות.

החדשות הטובות יותר היא שמכונת הייבוש התת רצפתי מגיעה עם משתיק קול אשר מאפשר להשאיר את המכונה בבית ולתת לה לעשות את שלה. מלבד מטרד קל, ניתן להשאר בבית ללא כל חשש.

את תהליך הייבוש התת רצפתי ניתן לבצע מתחת לפרקט בדומה מאוד למקרים בהם קיימת רטיבות מתחת לקרמיקה וגם כאן אין צורך להוציא את הפרקט והלרכיבו בסיום תהליך העבודה.

שימו לב – במידה והפרקט שלכם התנפח או נרקב, יש לקחת בחשבון חידוש, תיקון או החלפה שלו.

ברוב המקרים, מדובר בשיטת הייבוש המומלצת יותר והיא נפוצה מאוד בימים אלו.

בהצלחה.

זקוקים לאינסטלטור? חייגו:
077-8051102

אז מה למדנו בכתבה:

IGL אינסטלציה
IGL אינסטלציה

הסיפור שלנו מתחיל לפני 20 שנה כאשר יגאל אינסטלטור התחיל לבצע עבודות ושירותי אינסטלציה מכל התחומים, מאז עברו הרבה מים מתחת לגשר ובתוך הצנרת, יש לנו ניסיון וותק מהטובים ביותר בכל השוק, טיפלנו באלפי קריאות של לקוחות לאורך השנים, צברנו מוניטין ומספר רב של לקוחות מרוצים.
אנו ב IGL עובדים אך ורק עם הציוד המתקדם ביתור בכדי לתת ללקוחותינו את הפתרונות הטובים והיעילים ביותר. כאשר אינסטלטור מטעמינו מגיע לטפל לכם בתקלה, דעו שאתם בידיים טובות.

אנו מספקים שירות בתל אביב, ראשון לציון, חולון, רמת גן ובכלל בכל איזור גוש דן 24/7.

למקרה חירום ניתן להשיג אותנו במספר: 077-8051102

מאמרים

רוצים להישאר מעודכנים? אצלנו ב IGL אנחנו דואגים לכם לתוכן עדכני ורלוונטי, היכנסו למאמרים

בדיקת רטיבות מתחת לריצוף - תמונה ראשית
בדיקת רטיבות מתחת לריצוף

מהן הסיבות להיווצרות רטיבות מתחת לריצוף? רטיבות מתחת לריצוף יכולה לנבוע מגורמים שונים, חלקם פנימיים וחלקם חיצוניים. אחת הסיבות העיקריות היא נזילות מצנרת האינסטלציה. הנזילות

לקריאה >>
לשבור את הקיר
מה עושים עם סתימה קשוחה?

סתימה קשוחה בביוב יכולה להרגיש כמו קיר אטום. אתם מרגישים חסרי אונים, מוצפים בבעיה, וחוששים שתצטרכו לשבור את הקיר כדי לפתור אותה. אבל אל דאגה!

לקריאה >>
Google ג גוגל
4.7
מבוסס על 74 ביקורות
×
זקוקים לשירותי אינסטלציה מתקדמים?
הגעה מהירה לכל גוש דן
זמינות בכל שעה

לקוחות מספרים