גלאי נזילות מים

🥇 תיקון או החלפת דוד שמש 🥇 החלפת ברזים 🥇איתור נזילות במצלמה תרמית 🥇 הגברת לחץ מים 🥇תיקון נזילה באסלה🥇 החלפת צנרת מים 🥇פתיחת סתימות🥇

ציון אמינות יצאת צדיק:
5/5
הגעה מהירה לכל גוש דן
באישור משטרת ישראל
זמינות בכל יום ושעה
הגעה מהירה לכל גוש דן
זמינות בכל יום ושעה

זקוקים לאינסטלטור? חייגו:
077-8051102

רטיבות בקירות, נזילה אצל השכנים, ריח של טחב או אפילו רק חשבן מים מנופח. כל התופעות הללו מריצות אותנו אל האינסטלטור על מנת שהוא יבדוק עבורנו מה בעצם קרה ומה גרם לבעיה שלנו.

אז אם בעבר ידענו שכל תקלה כזו משמעותה היא הרמת בלטות בבית, קידוח בקירות והרס של הבית, הרי שהיום הסיפור הוא הרבה יותר פשוט. היום יש ציוד חדשני ומתקדם שמאפשר גילוי מהיר, קל ונוח של בעיות הנזילות כאשר הבית למעשה יישאר שלם לגמרי, כן כן איתור נזילות ללא הרס!

מוקד הנזילה יאותר בקלות וכך אפשר יהיה לבצע את התיקון במקום הנקודתי.

מה זה גלאי נזילות מים?

גלאי נזילות מים הוא פירוש למונח המקצועי "מצלמה תרמית". בגדול, התפקיד של גלאי נזילות מים הוא לאתר את מקור הנזילה ללא צורך בלשבור את הקיר כפי שנהגו לעשות עד היום. באמצעות המצלמה התרמית נוכל לזהות את הפרשי הטמפרטורות בתוך צנרת המים ובכך להבין את מקור הבעיה. לא תמיד אנחנו צריכים להזמין אינסטלטור אשר מחזיק בציוד הזה, אבל יש מקרים בהם מדובר על חובה.

יתרונות עבודה עם גלאי נזילות מים

האפשרות לעשות שימוש בגלאי נזילות מים היא אפשרות יעילה במיוחד ויש לה כמה וכמה יתרונות מהותיים.

  • חיסכון בזמן – בעזרת המצלמה התרמית ניתן לאתר במהירות את מקור הבעיה בלי להתעסק בשבירה של הבית לצורך איתור המקור. למעשה אנחנו חוסכים הרבה מאוד זמן של ניסוי וטעיה כאשר מהר מאוד ניתן להצביע על הנקודה הבעייתית.
  • הבית נשאר שלם – כאשר מאתרים את מקור הנזילה בעזרת המצלמה התרמית, הבית למעשה נשאר שלם. לא צריך לקדוח בקירות, אין צורך להרים מרצפות והתיקון נעשה תוך מזעור נזקים.
  • תיקון נקי ויעיל – כפי שכבר ציינו, לא יהיה צורך בהרס של הבית והתיקון יהיה הכי יעיל וגם הכי נקי.
  • איתור נזילות לפני רכישת נכס – כל נכס חדש או מיד שנייה עשוי להיראות תמים ושלם. עד שמתחילים לעשות שימוש במערכות שלו. או אז עוגמת הנפש היא גדולה. ההמלצה היא לסקור את הנכס בעזרת מצלמה תרמית כדי לוודא כי מדובר בנכס תקים עם מערכות מושלמות.
  • סריקת שטח נרחב – המצלמה התרמית מאפשרת סריקה של שטחים רחבים וגדולים תוך זמן קצר.

מתי צריך להזמין בעל מקצוע?

בין אם מדובר על אינסטלטור אשר מחזיק במצלמה תרמית או לא, יש כמה סימנים מקדימים אשר מחייבים אתכם לקרוא לבעל מקצוע. בכל פעם בו מופיעה לכם רטיבות או כתמי רטיבות שיכולים גם להופיע בתור עובש או ריח רע, זה הזמן להזמין בעל מקצוע לאיתור הסיבה לרטיבות. כל הסימנים האלה מעידים על צנרת, ולעיתים גם הסימנים האלה לא יופיעו ועדיין ייתכן שיש לכם בעיה בצנרת. עוד סימן אשר יכול להעיד על נזילה הוא חשבון מים גבוה. במקרה כזה ייתכן ויש לכם נזילה סמויה.

גלאי נזילות מים

נזילה סמויה היא נזילה אשר מתרחשת במקום שלא ניתן להבחין בו. נזילות סטנדרטיות יעניקו לנו את סימני הרטיבות כמו בעבר, אך מצד שני נזילות סמויות יהיו לרוב תת קרקעיות. הבעיה היא שנזילות אלו יכולות לגרום לנזק רב בכל הנוגע לתשתיות הבית שלכם. באמצעות גלאי נזילות מים נוכל לאתר את הבעיה באופן מהיר ויעיל. אם אחד מהסימנים שציינו מופיע זה הזמן הנכון לקרוא לבעל המקצוע.

איך זה עובד?

גלאי נזילות מים עובד על אנרגיית חום וגלי אינפרא אדום. נזילה גורמת לשינוי טמפרטורה בתוך הקיר, ובאמצעות הצג על המצלמה התרמית ניתן לראות את המקום בו הטמפרטורה משתנה. צבעים בהירים יעידו על אזורים קרים, צבעים חמים יעידו על אזורים חמים. באמצעות הבדלי הצבע נוכל לראות מהו המיקום המדויק של הנזילה. יש לציין, לא תמיד ניתן לזהות את מקור הנזילה באמצעות מצלמה תרמית. גלאי נזילות מים הינו מוגבל בכל הנוגע לאורך העבודה שלו, זאת אומרת שאם מדובר על עומק משמעותי אנו נצטרך למצוא פיתרון אחר כמו חיישן גז.

יש יתרונות רבים לעבודה על איתור נזילות במצלמה תרמית, מדובר על איתור נזילה באופן מהיר ומדויק, המצלמה התרמית מאפשרת לנו לתקן את התקלה ללא צורך בשבירת קירות או לפגוע בתשתית הצנרת. כמו כן, מצלמה תרמית מאפשר לנו לסרוק שטחים גדולים ובכך לאתר אולי עוד נזילות פוטנציאליות. המחיר אותו תשלמו עבור השימוש במצלמה תרמית משתנה בהתאם למקום בו יש צורך לבצע את האיתור.

בסרטון: גלאי נזילות מים באמצעות גז עם חברת IGL אינסטלציה

גלאי נזילות מים – כמה זה עולה?

אתם לא תשלמו אותו מחיר עבור איתור נזילות בבית ובגינה. המחיר אותו נשלם בממוצע עבור שירות איתור נזילות באמצעות גלאי נזילות מים בבית ינוע בין 1,200 ש"ח ועד 1,800 ש"ח. המחיר תלוי בהתאם לבעל המקצוע ומורכבות העבודה. מצד שני, כאשר מדובר על גינת הבית שלכם המחיר הוא גבוה יותר ולרוב יהיה ללא מצלמה תרמית אלא חיישן בגז. במקרה בו בעל המקצוע עדיין משתמש במצלמה תרמית המחיר יהיה זהה. מצלמה תרמית פחות מתאימה לגינות מכיוון שהתשתית עמוקה לטווח של המצלמה. עם זאת, אם בעל המקצוע השתמש  איתור נזילה בחיישן גז המחיר של השירות לא יעלה על 2,200 ש"ח.

כיצד מטפלים בנזילה לאחר האיתור?

הטיפול לאחר הגילוי אינו מורכב והוא ממש לא מסובך. אחרי שמגלים את מקור הבעיה, הטיפול הוא נקודתי ונקי וההרס אם יהיה, יהיה רק במקום בו חייבים אותו. זה יהיה כמובן הרבה יותר פשוט וגם הרבה יותר נשלט.

איטום לאחר גילוי הנזילה

במקרים אשר בהם הבעיה של הנזילה נובעת מבעיות איטום, הרי שכל מה שתצטרכו זה תיקון של השטחים הרטובים בקיר או בתקרה ואחר כך יישום של חומרי איטום. יהיה צורך לעשות שימוש בחומרים מיוחדים שמסוגלים להיצמד היטב גם למשטחים רטובים תוך הבטחה כי אכן יושג האיטום ברמה הרצויה.

סוגי גלאי נזילות מים

קיימים סוגים שונים של גלאי מים. כל אחד מהם נועד לתת מענה במקרים אחרים של נזילות במקומות שונים, סוגי קירות או מרחבים שונים.

אינסטלטור איתור נזילות

לסיכום

יש נתונים שונים אשר עלולים להשפיע על המחיר, בעיקר בהתחשב במי הוא בעל המקצוע אשר עומד מולכם. כאשר מדובר על שימוש בציוד מקצועי כמו מצלמה תרמית תשתדלו לוודא שבעל המקצוע עצמו מוסמך ומורשה לעבודות אינסטלציה. בנוסף, חשוב להבין שיש הבדל בין מצלמה תרמית שפתוחה לשוק הרחב ובין מצלמה תרמית מקצועית שהמחיר שלה עומד על כמה עשרות אלפי שקלים.

זקוקים לאינסטלטור? חייגו:
077-8051102

אז מה למדנו בכתבה:

IGL אינסטלציה
IGL אינסטלציה

הסיפור שלנו מתחיל לפני 20 שנה כאשר יגאל אינסטלטור התחיל לבצע עבודות ושירותי אינסטלציה מכל התחומים, מאז עברו הרבה מים מתחת לגשר ובתוך הצנרת, יש לנו ניסיון וותק מהטובים ביותר בכל השוק, טיפלנו באלפי קריאות של לקוחות לאורך השנים, צברנו מוניטין ומספר רב של לקוחות מרוצים.
אנו ב IGL עובדים אך ורק עם הציוד המתקדם ביתור בכדי לתת ללקוחותינו את הפתרונות הטובים והיעילים ביותר. כאשר אינסטלטור מטעמינו מגיע לטפל לכם בתקלה, דעו שאתם בידיים טובות.

אנו מספקים שירות בתל אביב, ראשון לציון, חולון, רמת גן ובכלל בכל איזור גוש דן 24/7.

למקרה חירום ניתן להשיג אותנו במספר: 077-8051102

מאמרים

רוצים להישאר מעודכנים? אצלנו ב IGL אנחנו דואגים לכם לתוכן עדכני ורלוונטי, היכנסו למאמרים

בדיקת רטיבות מתחת לריצוף - תמונה ראשית
בדיקת רטיבות מתחת לריצוף

מהן הסיבות להיווצרות רטיבות מתחת לריצוף? רטיבות מתחת לריצוף יכולה לנבוע מגורמים שונים, חלקם פנימיים וחלקם חיצוניים. אחת הסיבות העיקריות היא נזילות מצנרת האינסטלציה. הנזילות

לקריאה >>
לשבור את הקיר
מה עושים עם סתימה קשוחה?

סתימה קשוחה בביוב יכולה להרגיש כמו קיר אטום. אתם מרגישים חסרי אונים, מוצפים בבעיה, וחוששים שתצטרכו לשבור את הקיר כדי לפתור אותה. אבל אל דאגה!

לקריאה >>
Google ג גוגל
4.7
מבוסס על 74 ביקורות
×
זקוקים לשירותי אינסטלציה מתקדמים?
הגעה מהירה לכל גוש דן
זמינות בכל שעה

לקוחות מספרים