שימוש בסיליקון לעבודות אינסטלציה

🥇 תיקון או החלפת דוד שמש 🥇 החלפת ברזים 🥇איתור נזילות במצלמה תרמית 🥇 הגברת לחץ מים 🥇תיקון נזילה באסלה🥇 החלפת צנרת מים 🥇פתיחת סתימות🥇

ציון אמינות יצאת צדיק:
5/5
הגעה מהירה לכל גוש דן
באישור משטרת ישראל
זמינות בכל יום ושעה
הגעה מהירה לכל גוש דן
זמינות בכל יום ושעה

זקוקים לאינסטלטור? חייגו:
077-8051102

עבודות אינסטלציה הן עבודות חשובות מאוד לכל בית. אם ישנן תקלות או בעיות כלשהן במערכת האינסטלציה הביתית, הדבר יכול לגרום לנזק למבנה כולו, אך מעבר לכך, מדובר על פגיעה באיכות חיים של דיירי הבית. אחד מהחומרים שמשתמשים בהם לא מעט כיום עבור עבודות אינסטלציה ביתיות שונות הוא הסיליקון. מדובר על מוצר שבעבר פחות השתמשו בו בבית, אך כיום הוא מהווה חומר בסיסי מאוד שמשתמשים בו רבות בתעשייה. הסיליקון רלוונטי עבור ביצוע תיקונים שונים ותחזוקה בתחום האינסטלציה.

סיליקון- במה מדובר?

סיליקון הוא תרכובת אשר הצורן מהווה בה את המרכיב העיקרי. התרכובת יוצרת חומר שיש לו תכונות של חומר פלסטי. החומר המדובר עשוי מפולימרים חכמים שונים שמותאמים לשימושים רבים. את הסיליקון ניתן למצוא במגוון מצבי צבירה כגון: חומר גמיש, חומר מוצק ונוזל עוד, כאשר התכונות שלו הופכות אותו לחומר איכותי מאוד לצורך ייצור מוצרים עמידים בענפים שונים. מעבר לכך, לחומר יש תכונות טובות מאוד לצורך איטום והדבקה ועל כן, משתמשים בו לצרכים הללו הן בתעשייה והן בשימוש ביתי.

עבודות אינסטלציה- מה חשוב לדעת?

עבודות אינסטלציה הן עבודות מגוונות מאוד בכל התחום הנוגע לעבודות בניין ותחזוקת בית וזאת בשל כמה סיבות: ראשית כל, מדובר על עבודות שכוללות תחומים רבים כגון: בניית תשתיות, התקנה וחיבור של כלים סניטריים, איתור נזילות ותיקון הנזילות, פתיחת סתימות בצינורות ביוב ודלוחין, פתרונות לבעיות ניקוז שונות ועוד. שנית, מערכות האינסטלציה הקיימות אינן דומות אחת לשנייה. בכל בית ניתן למצוא מערכת אחרת המותאמת לצרכים, כל מערכת מחוברת בדרכי חיבור שונות או מיוחדות ועוד. מעבר לכך, לאחר שמבצעים עבודות אינסטלציה יש צורך לבצע עבודות משלימות כגון: חיפוי, טיוח, צביעה ועוד.

ניתן לומר כי כאשר מזמינים אינסטלטור למתן מענה לבעיה כלשהי, לא פעם הוא יהיה צריך לבצע עבודה נוספת או מיוחדת אשר קשורה לבעיה שבגינה הזמנתם את שירותיו. אחד הדברים החשובים ביותר הנוגעים לעבודותיו של האינסטלטור הוא כלי העבודה והחומרים השונים שהוא משתמש בהם לצורך ביצוע עבודה. יש לוודא מראש כי מדובר על אינסטלטור אשר משתמש בחומרים האיכותיים ביותר עבור העבודה וכן המותאמים לעבודה. סיליקון מהווה את אחד מהחומרים שכיום לא מעט אינסטלטורים משתמשים בה עבור עבודות אינסטלציה שונות.

למה הסיליקון מתאים לעבודות אינסטלציה?

בין אם מדובר על איטום חדר אמבטיה, בין אם מדובר על דלתות מקלחת הנדרשות להיות הרמטיות ואטומות ובין אם מדובר על ביצוע תיקונים ושיפוצים שונים במערכת האינסטלציה הביתית, אין ספק שכיום ניתן להשתמש בסיליקון. כמובן שחשוב מאוד לבחור בסיליקון חזק ואיכותי, אשר יכול לאטום בצורה טובה מאוד סדקים שונים וכן ניתן ליצור בו יריעות עבור  תיקון ואיטום. ניתן למצוא לא מעט אינסטלטורים כיום אשר משתמשים בסיליקון לצורך תיקון תקלות אינסטלציה שונות לרבות: נזילה כלשהי מחדר האמבטיה, אמבטיה או מקלחת לא אטומים בצורה מספקת, אסלה שמטפטפת, סדקים או חורים בצינורות ועוד. את כל הבעיות הללו ונוספות ניתן לפתור בצורה איכותית באמצעות סיליקון חזק מתאים. מדובר על חומר שאינסטלטורים רבים לא מוותרים עליו כיום. החומר רלוונטי מאוד לצורך הדבקה ואטימה בעבודות אינסטלציה.

כיצד בוחרים סיליקון מתאים לעבודות אינסטלציה?

ניתן למצוא כיום תרכובות סיליקון שונות שניתן לשפר באמצעות חומרים שונים. התרכובות הללו מהוות מוצר מצוין לצורך הדבקה ואיטום בעבודות אינסטלציה שונות. בכדי להתאים את תרכובת הסיליקון בצורה הטובה ביותר לכל סוג של עבודה, יש לבדוק מהן התכונות של התרכובת והאם הן מתאימות לעבודה העומדת על הפרק. כל אינסטלטור חייב לוודא כי התרכובות המבוססות על סיליקון שהוא משתמש בהן מתאימות לעבודות שהוא צריך לבצע באמצעותן.

זקוקים לאינסטלטור? חייגו:
077-8051102

אז מה למדנו בכתבה:

IGL אינסטלציה
IGL אינסטלציה

הסיפור שלנו מתחיל לפני 20 שנה כאשר יגאל אינסטלטור התחיל לבצע עבודות ושירותי אינסטלציה מכל התחומים, מאז עברו הרבה מים מתחת לגשר ובתוך הצנרת, יש לנו ניסיון וותק מהטובים ביותר בכל השוק, טיפלנו באלפי קריאות של לקוחות לאורך השנים, צברנו מוניטין ומספר רב של לקוחות מרוצים.
אנו ב IGL עובדים אך ורק עם הציוד המתקדם ביתור בכדי לתת ללקוחותינו את הפתרונות הטובים והיעילים ביותר. כאשר אינסטלטור מטעמינו מגיע לטפל לכם בתקלה, דעו שאתם בידיים טובות.

אנו מספקים שירות בתל אביב, ראשון לציון, חולון, רמת גן ובכלל בכל איזור גוש דן 24/7.

למקרה חירום ניתן להשיג אותנו במספר: 077-8051102

מאמרים

רוצים להישאר מעודכנים? אצלנו ב IGL אנחנו דואגים לכם לתוכן עדכני ורלוונטי, היכנסו למאמרים

בדיקת רטיבות מתחת לריצוף - תמונה ראשית
בדיקת רטיבות מתחת לריצוף

מהן הסיבות להיווצרות רטיבות מתחת לריצוף? רטיבות מתחת לריצוף יכולה לנבוע מגורמים שונים, חלקם פנימיים וחלקם חיצוניים. אחת הסיבות העיקריות היא נזילות מצנרת האינסטלציה. הנזילות

לקריאה >>
לשבור את הקיר
מה עושים עם סתימה קשוחה?

סתימה קשוחה בביוב יכולה להרגיש כמו קיר אטום. אתם מרגישים חסרי אונים, מוצפים בבעיה, וחוששים שתצטרכו לשבור את הקיר כדי לפתור אותה. אבל אל דאגה!

לקריאה >>
Google ג גוגל
4.7
מבוסס על 74 ביקורות
×
זקוקים לשירותי אינסטלציה מתקדמים?
הגעה מהירה לכל גוש דן
זמינות בכל שעה

לקוחות מספרים