מחיר אינסטלציה לבית פרטי

🥇 תיקון או החלפת דוד שמש 🥇 החלפת ברזים 🥇איתור נזילות במצלמה תרמית 🥇 הגברת לחץ מים 🥇תיקון נזילה באסלה🥇 החלפת צנרת מים 🥇פתיחת סתימות🥇

ציון אמינות יצאת צדיק:
5/5
הגעה מהירה לכל גוש דן
באישור משטרת ישראל
זמינות בכל יום ושעה
הגעה מהירה לכל גוש דן
זמינות בכל יום ושעה

זקוקים לאינסטלטור? חייגו:
077-8051102

מערכת האינסטלציה בבית היא אחת המערכות המורכבות שיש בבית שלכם, ואפשר להגיד שהיא גם העדינה ביותר. מערכת זו אחראית על פינוי הפסולת שיוצאת, היא מספקת לנו מים בכל החללים הדרושים וכאשר יש תקלה במערכת זה משפיע על כל הבית פעמים רבות. מערכת אינסטלציה חייבת להיות איתנה בשורשים שלה, אבל תמיד יכולות לצוץ תקלות, לעיתים זה בכלל לא תלוי בכם או באף גורם אחר. בכל מקרה, חשוב שיהיה לכם תמיד אינסטלטור 24 שעות למקרה חירום.

מחיר אינסטלציה לבית פרטי – מתי מזמינים?

האם אנחנו צריכים להזמין בעל מקצוע לכל תקלה שצצה? התשובה היא לא, זה די תלוי בכם.
יש מקרים רבים בהם אנו נדע להתנהל עם התקלה באופן אשר אינו מצריך הזמנה של בעל מקצוע. אך יש לשים לב מתי מדובר על פתרון התקלה ומתי מדובר על דחיית התקלה. כאשר מדובר על תקלה חוזרת עליכם להזמין בעל מקצוע, דחייה של התקלה רק מחמירה את המצב. לדוגמא, כאשר אנחנו רואים רטיבות ומעלימים עין אנו יכולים לגרום לבעיה להפוך לחמורה יותר. ככל שהבעיה חמורה יותר כך המחיר עבור התיקון יהיה גבוה. כל עוד התקלה היא נקודתית אתם במצב טוב, אל תגרמו לתקלה להפוך לכללית.

ראו גם על: איתור נזילות מים במצלמה טרמית | איתור נזילות מים מחירון

מחיר אינסטלציה לבית פרטי – הצעת מחיר

שירותי אינסטלציה הם מאוד מגוונים, התקלות רבות וכל מקרה מצריך פעולה אחרת. עליכם תחילה ליצור קשר עם בעל מקצוע כאשר הבעיה צצה, כאשר מדובר על תקלה מוכרת וסטנדרטית המחירים לרוב יהיו ידועים מראש. כאשר יש צורך לאתר את התקלה הצעת המחיר אינה פשוטה. בדרך כלל התהליך מתחיל מייעוץ ומגיע להגעה של בעל המקצוע למקום. המחיר יקבע בדרך כלל רק לאחר איתור הבעיה, יש צורך לדעת לגבי החלפה של חלקים, פעולות לאיתור התקלה וכן הלאה…  עם זאת, יש מחירים קבועים אותם עבור ביקורים ותקלות נפוצות.

מחירון אינסטלטור לבית

שיטהמחיר
ביקור אינסטלטור250 - 300 ש"ח
ביקור אינסטלטור בשעות הלילה/שבתות/חגים300 - 400 ש"ח
החלפת ברז מצינור מתכת300 ש"ח לא כולל חלפים
החלפת ברז רגיל100 - 200 ש"ח
החלפת ברז יוקרתי300 - 450 ש"ח
החלפת ברז מכונת כביסה300 ש"ח
הגברת לחץ מים600 ש"ח
התקנת ניאגרה350 - 500 ש"ח
התקנת אסלה450 - 550 ש"ח לא כולל החלפת צנרת
פתיחת סתימה בסיסית250 ש"ח
סתימה בכיור150 - 250 ש"ח
פתיחת סתימה בקו ביוב ראשי600 ש"ח עד 800 ש"ח
החלפת צנרת ביוב350 ש"ח
צילום צנרת ביוב1,300 ש"ח
שטיפת קו ביוב600 ש"ח
התקנת דוד שמש450 - 550 ש"ח
החלפת דוד שמש1,800 ש"ח
החלפת ברך אסלה350 ש"ח
גילוי נזילות מיםהחל מ- 1,000 ש"ח

המחירים שציינו לפניכם הם ממוצע המחירים של מספר בעלי מקצוע מובילים בתחום. מחירים אשר אינם נמצאים בגבולות שציינו עלולים להיות לא תקינים. לכן, שימו לב שאותו בעל מקצוע עונה על כל הקריטריונים של בחירת בעל מקצוע בתחום האינסטלציה. תמיד יש מקרים חריגים, אך כאשר מדובר על הבדל ניכר מהמחירון שציינו בפניכם אמורה להידלק אצלכם מיד נורה אדומה.

מחיר אינסטלציה לבית פרטי – בחירת בעל מקצוע

היצע האינסטלטורים רחב מאי פעם, כיום יש אנשים פרטיים שמבצעים עבודות אינסטלציה וחברות רבות. הדרך שלנו לבחור את בעל המקצוע אשר ישרת אותנו היא על ידי סינון תחילה של כל בעל מקצוע אשר אינו מחזיק ברישיון מתאים. כאשר אין לבעל המקצוע שלכם רישיון אין לו גם ביטוח ואחריות, קחו זאת בחשבון. מהרגע הזה הסינון צריך להיות מבוצע על פי חוות דעת ששמעתם או קראתם, על פי הניסיון של בעל המקצוע בתחום, המחיר אותו הוא גובה והזמינות של אותו בעל מקצוע. אנו ממליצים לכם תמיד להחזיק במספר של אינסטלטור אמין שיהיה זמין בשבילכם במקרה בו צצה תקלה במערכת האינסטלציה אצלכם בבית.

ראו גם: תיקון או החלפת דוד שמש | החלפת ברז מכונת כביסה | החלפת ברז מטבח

 

זקוקים לאינסטלטור? חייגו:
077-8051102

אז מה למדנו בכתבה:

IGL אינסטלציה
IGL אינסטלציה

הסיפור שלנו מתחיל לפני 20 שנה כאשר יגאל אינסטלטור התחיל לבצע עבודות ושירותי אינסטלציה מכל התחומים, מאז עברו הרבה מים מתחת לגשר ובתוך הצנרת, יש לנו ניסיון וותק מהטובים ביותר בכל השוק, טיפלנו באלפי קריאות של לקוחות לאורך השנים, צברנו מוניטין ומספר רב של לקוחות מרוצים.
אנו ב IGL עובדים אך ורק עם הציוד המתקדם ביתור בכדי לתת ללקוחותינו את הפתרונות הטובים והיעילים ביותר. כאשר אינסטלטור מטעמינו מגיע לטפל לכם בתקלה, דעו שאתם בידיים טובות.

אנו מספקים שירות בתל אביב, ראשון לציון, חולון, רמת גן ובכלל בכל איזור גוש דן 24/7.

למקרה חירום ניתן להשיג אותנו במספר: 077-8051102

מאמרים

רוצים להישאר מעודכנים? אצלנו ב IGL אנחנו דואגים לכם לתוכן עדכני ורלוונטי, היכנסו למאמרים

בדיקת רטיבות מתחת לריצוף - תמונה ראשית
בדיקת רטיבות מתחת לריצוף

מהן הסיבות להיווצרות רטיבות מתחת לריצוף? רטיבות מתחת לריצוף יכולה לנבוע מגורמים שונים, חלקם פנימיים וחלקם חיצוניים. אחת הסיבות העיקריות היא נזילות מצנרת האינסטלציה. הנזילות

לקריאה >>
לשבור את הקיר
מה עושים עם סתימה קשוחה?

סתימה קשוחה בביוב יכולה להרגיש כמו קיר אטום. אתם מרגישים חסרי אונים, מוצפים בבעיה, וחוששים שתצטרכו לשבור את הקיר כדי לפתור אותה. אבל אל דאגה!

לקריאה >>
Google ג גוגל
4.7
מבוסס על 74 ביקורות
×
זקוקים לשירותי אינסטלציה מתקדמים?
הגעה מהירה לכל גוש דן
זמינות בכל שעה

לקוחות מספרים