אינסטלטור בגני תקווה

🥇 תיקון או החלפת דוד שמש 🥇 החלפת ברזים 🥇איתור נזילות במצלמה תרמית 🥇 הגברת לחץ מים 🥇תיקון נזילה באסלה🥇 החלפת צנרת מים 🥇פתיחת סתימות🥇

ציון אמינות יצאת צדיק:
5/5
הגעה מהירה לכל גוש דן
באישור משטרת ישראל
זמינות בכל יום ושעה
הגעה מהירה לכל גוש דן
זמינות בכל יום ושעה

זקוקים לאינסטלטור? חייגו:
077-8051102

מחירון אינסטלטור בגני תקווה

שירותמחיר
ביקור אינסטלטור בגני תקווה220 ₪
פתיחת סתימה בכיור בגני תקווההחל מ-220 ₪
פתיחת סתימה באסלה בגני תקווההחל מ-220 ₪
פתיחת סתימה במקלחת בגני תקווההחל מ-220 ₪
פתיחת סתימה בביוב בגני תקווההחל מ-280 ₪
החלפת ברזים בגני תקווההחל מ-250 ₪
תיקון נזילה בניאגרה בגני תקווההחל מ-250 ₪
תיקון נזילה בניאגרה סמויה בגני תקווההחל מ-280 ₪
תיקון פיצוץ בצנרת בגני תקווההחל מ-800 ₪
תיקון דוד שמש/חשמל בגני תקווההחל מ-300 ₪
איתור נזילה במצלמה טרמית בגני תקווההחל מ-750 ₪
צילום קו ביוב בגני תקווההחל מ-600 ₪

צריכים סיוע של בעל מקצוע? שימו לב שבחירת בעל המקצוע חייבת להיות חכמה. המטרה שלנו היא לא לשלם כמה שפחות, אלא למנוע תקלות עתידיות. כמה פעמים שמעתם על מקרים בהם הגיע בעל מקצוע והתקלה חזרה על עצמה תוך מספר חודשים? לכן, עליכם לבחור בעל מקצוע אשר יידע לאתר את מקור התקלה ולדאוג שלא תחזור יותר. הנה כל מה שאתם צריכים לדעת על אינסטלטור בגני תקווה.

אינסטלטור בגני תקווה – איתור נזילות

איתור נזילות בעבר היה סיוט עבור כל בעל בית. היום הרבה יותר פשוט לאתר נזילות בבית שלנו. במקרה בו אתם רואים רטיבות בקירות או ברצפה או בכל מקום מחשיד, פנו לאיש מקצוע. בעל המקצוע כבר בשיחת הטלפון יכוון אתכם למה שאתם צריכים לעשות. בעת הגעתו של בעל המקצוע הוא כבר יעבוד עם מכשור מקצועי כמו מצלמה תרמית לאיתור נזילות, סיב אופטי ועוד. בעזרת המכשור המתקדם יוכל בעל המקצוע לאתר את מקור הבעיה ולבחור במה מדובר. האם מדובר על סתימה, האם מדובר על סדק והאם מדובר על מקרה בו אתם חייבים להחליף את הצנרת. נרגיע אתכם, לרוב מדובר על תקלה שולית.

לוגו גני תקווה

אינסטלטור בגני תקווה – מהו המחיר עבור שירות אינסטלציה?

המחיר אותו נשלם עבור שירותי אינסטלציה מאוד משתנה בהתאם למה שאנחנו צריכים. מגוון המחירים די רחב, עבור סתימה בכיור נשלם פעם X שקלים ופעם אחרת Y שקלים. הסיבה לכך היא שגם עבור תקלה שנראית לנו אותה התקלה יש עוד מורכבות עבודה שאתם לא מודעים אליה. כמו כן, יש תקלות אינסטלציה אשר מחייבות אותנו להחליף את כל הצנרת, במקרים כאלה המחיר מזנק מעבר למה שאתם מדמיינים. החלפת צנרת יכולה לעלות עשרות אלפי שקלים. אם תקראו לבעל מקצוע בזמן ייתכן ותוכלו להימנע מתקלות כאלו. יש להדגיש, לעיתים אין איך לברוח מזה, לפעמים הצנרת שלנו כבר ישנה או שכבר התקלה החמירה ועדיף לנו להחליף צנרת מאשר לדחוק את הקץ, אף פעם לא באמת יהיה לכם נוח לשלם סכומים כאלה, אז כדאי פשוט לא לתת לתקלה להחמיר.

בשביל להבטיח שאתם משלמים את המחיר המדויק ולא עובדים עליכם, שימו לב מול איזה בעל מקצוע אתם עובדים. יש היום המון בעלי מקצוע בתחום האינסטלציה, אך רבים מהם בכלל לא מחזיקים ברישיון מתאים. שימו לב מהו הניסיון שיש לאותו אדם בו בחרתם, האם יש עליו חוות דעת ועם איזה מכשירים הוא עובד. אל תתנו לבעל מקצוע שייכנס אליכם הביתה ויעבוד בשיטות של פעם, הריסת קירות וכן הלאה… היום יש כל כך הרבה אלטרנטיבות.

אינסטלטור בגני תקווה – אפשר גם לבד

לא תמיד אנחנו חייבים לקרוא לבעל מקצוע, לעיתים מדובר על תקלה שולית שאנו יכולים לפתור בעצמו. כאשר יש לנו סתימה בכיור, נסו קודם להשתמש בפומפה, או לפתוח את הסיפון ולנקות אותו. בדרך כלל את שתי הפתרונות שהצענו לכם כעת בעל המקצוע יעשה כאשר הוא יגיע, אז חסכו לעצמכם כסף ולו זמן. במקרים אחרים יש לנו חומרים מיוחדים אשר יכולים לסייע לנו לפתוח סתימות, אך אנו מציעים לכל בשלב הזה כבר להתייעץ עם בעל מקצוע.

עולה לכם ריח של ביוב? אם אתם זוכרים את הסיפון שזה עתה דיברנו אליו, סביר להניח שהוא מקור הבעיה. במקרה בו יש ריח רע בשירותים ובמקלחת ייתכן כי הסיפון הוא הבעיה. במקרים כאלה תצטרכו לנקות שוב את הסיפון או להחליף אותו לגמרי. כמובן שאפשר לפתור עוד המון תקלות, אך רק עם יש לכם את הידע הטכני.

זקוקים לאינסטלטור? חייגו:
077-8051102

אז מה למדנו בכתבה:

IGL אינסטלציה
IGL אינסטלציה

הסיפור שלנו מתחיל לפני 20 שנה כאשר יגאל אינסטלטור התחיל לבצע עבודות ושירותי אינסטלציה מכל התחומים, מאז עברו הרבה מים מתחת לגשר ובתוך הצנרת, יש לנו ניסיון וותק מהטובים ביותר בכל השוק, טיפלנו באלפי קריאות של לקוחות לאורך השנים, צברנו מוניטין ומספר רב של לקוחות מרוצים.
אנו ב IGL עובדים אך ורק עם הציוד המתקדם ביתור בכדי לתת ללקוחותינו את הפתרונות הטובים והיעילים ביותר. כאשר אינסטלטור מטעמינו מגיע לטפל לכם בתקלה, דעו שאתם בידיים טובות.

אנו מספקים שירות בתל אביב, ראשון לציון, חולון, רמת גן ובכלל בכל איזור גוש דן 24/7.

למקרה חירום ניתן להשיג אותנו במספר: 077-8051102

מאמרים

רוצים להישאר מעודכנים? אצלנו ב IGL אנחנו דואגים לכם לתוכן עדכני ורלוונטי, היכנסו למאמרים

בדיקת רטיבות מתחת לריצוף - תמונה ראשית
בדיקת רטיבות מתחת לריצוף

מהן הסיבות להיווצרות רטיבות מתחת לריצוף? רטיבות מתחת לריצוף יכולה לנבוע מגורמים שונים, חלקם פנימיים וחלקם חיצוניים. אחת הסיבות העיקריות היא נזילות מצנרת האינסטלציה. הנזילות

לקריאה >>
לשבור את הקיר
מה עושים עם סתימה קשוחה?

סתימה קשוחה בביוב יכולה להרגיש כמו קיר אטום. אתם מרגישים חסרי אונים, מוצפים בבעיה, וחוששים שתצטרכו לשבור את הקיר כדי לפתור אותה. אבל אל דאגה!

לקריאה >>
Google ג גוגל
4.7
מבוסס על 74 ביקורות
×
זקוקים לשירותי אינסטלציה מתקדמים?
הגעה מהירה לכל גוש דן
זמינות בכל שעה

לקוחות מספרים