אינסטלטור בבאר יעקב

🥇 תיקון או החלפת דוד שמש 🥇 החלפת ברזים 🥇איתור נזילות במצלמה תרמית 🥇 הגברת לחץ מים 🥇תיקון נזילה באסלה🥇 החלפת צנרת מים 🥇פתיחת סתימות🥇

ציון אמינות יצאת צדיק:
5/5
הגעה מהירה לכל גוש דן
באישור משטרת ישראל
זמינות בכל יום ושעה
הגעה מהירה לכל גוש דן
זמינות בכל יום ושעה

זקוקים לאינסטלטור? חייגו:
077-8051102

מחירון אינסטלטור בבאר יעקב

שירותשירות
ביקור אינסטלטור בבאר יעקב220 ₪
פתיחת סתימה בכיור בבאר יעקבהחל מ-220 ₪
פתיחת סתימה באסלה בבאר יעקבהחל מ-220 ₪
פתיחת סתימה במקלחת בבאר יעקבהחל מ-220 ₪
פתיחת סתימה בביוב בבאר יעקבהחל מ-280 ₪
החלפת ברזים בבאר יעקבהחל מ-250 ₪
תיקון נזילה בניאגרה בבאר יעקבהחל מ-250 ₪
תיקון נזילה בניאגרה סמויה בבאר יעקבהחל מ-280 ₪
תיקון פיצוץ בצנרת בבאר יעקבהחל מ-800 ₪
תיקון דוד שמש/חשמל בבאר יעקבהחל מ-300 ₪
איתור נזילה במצלמה טרמית בבאר יעקבהחל מ-750 ₪
צילום קו ביוב בבאר יעקבהחל מ-600 ₪

אם אתם צריכים שירות אינסטלציה באופן בהול אתם צריכים למצוא בעל מקצוע אשר יהיה שם לרשותכם. לרוב תקלות של אינסטלציה יהיו מהירות לתיקון. עם זאת, עליכם לדעת מול איזה בעל מקצוע אתם עובדים. היצע האינסטלטורים הינו רחב ועליכם לבצע סקר שוק רחב לפני שאתם מוציאים את הארנק.

אינסטלטור בבאר יעקב – מה תחום ההתמחות שלו?

אינסטלציה היא מילה כוללת למה שבעל המקצוע יכול לעשות. כאשר אנחנו חושבים על אינסטלטור סביר להניח שהתמונה הראשונה שעולה לראש שלנו היא בעל מקצוע כפוף מתחת לכיור בתקווה שהמכנס שלו מספיק גבוה. אז לא, אינסטלטורים הם למעשה האחראים על כל מערכת המים שלכם בבית, ולא רק. מתוקף תפקידו של אינסטלטור להתקין לכם את האסלה בחדר השירותים ועד להחלפת דודי שמש. היום כבר אינסטלטורים לא משתמשים בשיטות ישנות והם עובדים עם מכשור מתקדם: מצלמה תרמית, סיב אופטי, גז ועוד. בכל מקרה בו אתם מתחילים לחוש שמשהו לא תקין במערכת האינסטלציה שלכם, זה הזמן להזמין בעל מקצוע.

החלפת צנרת מים

אינסטלטור בבאר יעקב – תקלות נפוצות

יש תקלות אשר מאז ומתמיד היו בעייתיות, תקלות נפוצות אלו מתרחשות כאשר ההתקנה הראשונית של המערכת לא הייתה כשורה. לפניכם הרשימה של התקלות הנפוצות ביותר:

תקלהפירוט
סתימהאתם נמצאים במקלחת ופתאום המים מתחילים לעלות… אין דבר יותר מעצבן מזה. הסתימה נובעת כמובן מהצנרת הביתית, לעיתים הסתימות נמצאות בניאגרה, בכיור או בפתחי הניקוז. לפעמים מדובר על סתימות שוליות אשר נובעות מהצטברות של שערות, לעיתים מגבונים ולעיתים מדובר על בעיה חמורה יותר. במקרים רבים ניתן לפתור את התקלה לבד אם יש לכם את הכלים המתאימים, אך כאשר מדובר על תקלה חוזרת אתם חייבים להזמין בעל מקצוע.
נזילותאתם נמצאים בבית ופתאום טיפה נופלת על הרצפה… אולי זה המזגן? אנו מקווים. במקרים רבים מדובר על רטיבות אשר מחמירה מדקה לדקה, לא רק מבחינת כמות המים אלא מבחינת הריח, עובש, בקטריות ועוד… במקרים כאלה אנחנו צריכים לטפל בנזילה בהקדם. לעיתים מקור הבעיה היא אטימות, לפעמים מדובר על סדק בצנרת ועוד סיבות שונות. עבור תקלה כזאת אנחנו חייבים סיוע של בעל מקצוע. בדרך כלל אותו בעל מקצוע ישתמש בתור התחלה במצלמה תרמית כדי לראות מהו מקור הנזילה.
פיצוץ בצנרתזוהי תקלה נפוצה, ומאוד יקרה. בדרך כלל פיצוץ בצנרת נובע עקב תקלה שכבר הרבה זמן לא טופלה. בדרך כלל עבור תקלה כזאת אנחנו נצטרך בעל מקצוע מנוסה, אך לא תמיד בעל המקצוע יסיים את העבודה תוך יום או יומיים. מדובר על עבודה מאוד רועשת אשר מחייבת אותנו באישורים שונים. כאשר אתם נמצאים בבית פרטי יהיה יותר קל לתקן את הבעיה ללא חשש של פגיעה בשכנים מבחינת רעש.

אינסטלטור בבאר יעקב – חשבונות מים גבוהים?

אחת הדרכים לזהות שיש לכם בעיה בצנרת היא במקרים בהם לפתע חשבונות המים גבוהים מהרגיל. במקרים כאלה לא חברת המים היא זאת שאתם צריכים לפנות אליה, אלא בעל מקצוע אשר יוודא שאין לכם נזילה סמויה בבית. נזילה סמויה, כשמה כן היא – נזילה שאנו לא שמים לב אליה, אלא רק לאחר זמן רב. יש שוני בבחינת נזילה סמויה כאשר מדובר על בית פרטי לבין בניין מגורים.

ראו גם: החלפת צנרת מים

 

אינסטלטור בבאר יעקב – לסיכום

המסקנה שלנו היא שאסור להיות פזיזים, אך גם לא שאננים. תקלות אינסטלציה יכולות להתחיל בתור תקלה פשוטה, אך כאשר אנו מזניחים את התקלה ולא מוצאים פתרון מהרה, אנו נמצא את עצמנו משלמים הרבה יותר עבור תקלה שהייתה הרבה יותר פשוטה לפתרון ונאלץ להזמין אינסטלטור.

אינסטלטור בבאר יעקב

זקוקים לאינסטלטור? חייגו:
077-8051102

אז מה למדנו בכתבה:

IGL אינסטלציה
IGL אינסטלציה

הסיפור שלנו מתחיל לפני 20 שנה כאשר יגאל אינסטלטור התחיל לבצע עבודות ושירותי אינסטלציה מכל התחומים, מאז עברו הרבה מים מתחת לגשר ובתוך הצנרת, יש לנו ניסיון וותק מהטובים ביותר בכל השוק, טיפלנו באלפי קריאות של לקוחות לאורך השנים, צברנו מוניטין ומספר רב של לקוחות מרוצים.
אנו ב IGL עובדים אך ורק עם הציוד המתקדם ביתור בכדי לתת ללקוחותינו את הפתרונות הטובים והיעילים ביותר. כאשר אינסטלטור מטעמינו מגיע לטפל לכם בתקלה, דעו שאתם בידיים טובות.

אנו מספקים שירות בתל אביב, ראשון לציון, חולון, רמת גן ובכלל בכל איזור גוש דן 24/7.

למקרה חירום ניתן להשיג אותנו במספר: 077-8051102

מאמרים

רוצים להישאר מעודכנים? אצלנו ב IGL אנחנו דואגים לכם לתוכן עדכני ורלוונטי, היכנסו למאמרים

בדיקת רטיבות מתחת לריצוף - תמונה ראשית
בדיקת רטיבות מתחת לריצוף

מהן הסיבות להיווצרות רטיבות מתחת לריצוף? רטיבות מתחת לריצוף יכולה לנבוע מגורמים שונים, חלקם פנימיים וחלקם חיצוניים. אחת הסיבות העיקריות היא נזילות מצנרת האינסטלציה. הנזילות

לקריאה >>
לשבור את הקיר
מה עושים עם סתימה קשוחה?

סתימה קשוחה בביוב יכולה להרגיש כמו קיר אטום. אתם מרגישים חסרי אונים, מוצפים בבעיה, וחוששים שתצטרכו לשבור את הקיר כדי לפתור אותה. אבל אל דאגה!

לקריאה >>
Google ג גוגל
4.7
מבוסס על 74 ביקורות
×
זקוקים לשירותי אינסטלציה מתקדמים?
הגעה מהירה לכל גוש דן
זמינות בכל שעה

לקוחות מספרים