שטיפת קו ביוב

🥇 תיקון או החלפת דוד שמש 🥇 החלפת ברזים 🥇איתור נזילות במצלמה תרמית 🥇 הגברת לחץ מים 🥇תיקון נזילה באסלה🥇 החלפת צנרת מים 🥇פתיחת סתימות🥇

ציון אמינות יצאת צדיק:
5/5
הגעה מהירה לכל גוש דן
באישור משטרת ישראל
זמינות בכל יום ושעה
הגעה מהירה לכל גוש דן
זמינות בכל יום ושעה

זקוקים לאינסטלטור? חייגו:
077-8051102

אנשים שאינם בקיאים בענף האינסטלציה עשויים להיות מופתעים, אך הענף הולך ונהיה יותר טכנולוגי עם כל יום שעובר. אם אתם מעוניינים בפתרון המשוכלל ביותר לביוב שלכם, זה בשבילכם

מה זה שטיפת קו ביוב?

שטיפת קו ביוב הוא מושג שאולי יצא לכם להיתקל בו, אבל לא בטוח הבנתם במה מדובר. הרשו לנו להסביר – מדובר בשימוש במשאית ביוב, הידועה גם בשם ביובית, אשר מסוגלת להגיע ללחץ מים חזק מספיק שיסייע בניקיון ושטיפה של מערכת הביוב בשיא היעילות. אין צורך בהחלפה של חלקים, אין צורך בשימוש בחומרים כימיים שעלולים להתגלגל למקומות שבהם הם לא אמורים להיות. לחץ המים פשוט עושה את שלו ומונע את הסתימות.

כך, משתפרת לה הקיבולת של מערכת הביוב, והמים זורמים ביתר קלות ובאין מפריע. אתם יכולים להימנע ממגוון בעיות לא סימפטיות באמצעות שטיפה של קו הביוב: החל משורשים מצמחייה שמוצאים את דרכם לקו הביוב, ועד שומן שהצטבר ומפריע לזרימת מים נאותה, וזו רשימה חלקית בלבד.

בסרטון: דוגמא של שטיפת קווי ביוב

אז איך שוטפים את קו הביוב?

על מנת לבצע שטיפה יעילה של קו הביוב, יש צורך באבזור הנכון, שלא לכל אינסטלטור יש. הצינור מוחדר למקומו, וכך השטיפה יוצאת לפועל, בלחץ מים שנקבע על ידי האינסטלטור, על סמך ניסיונו והיכרותו עם המכשור שנמצא ברשותו. השומן, הלכלוכים ושאר החומרים הלא סימפטיים ממשיכים במסעם, והצינור שוב חוזר לעבוד על הצד הטוב ביותר.

מה היתרונות של שטיפת קו ביוב?

היתרונות הבולטים הם שאין לכם צורך להחליף חלקים שונים בצנרת, וכך להיכנס להוצאות, ובאותה נשימה גם לבצע שינויים מבניים, לפתוח רצפות ועוד, שינויים שמן הסתם עולים לא מעט כסף. עוצמת המים עושה בשבילכם את כל העבודה. כן, שטיפת הביוב היא עד כדי כך יעילה.

אגב, גם אינסטלטור חירום יכול לעשות אותה בשבילכם. אם מתישהו הזמנתם איש מקצוע הביתה, בפרט אם היה מדובר בשעות "אקזוטיות", סביר להניח ששמעתם את המושג "אפשר, אבל רק ביום ראשון בבוקר". ובכן, כאן לא יהיה כך, ובמידת הצורך תוכלו לקבל טיפול מעמיק. כמובן, גם אם אתם סובלים מבעיות אחרות, על הדרך, נשמח להעניק לכם פתרון טוב ויציב שיחזיק לאורך זמן. כן, גם בשעות הקטנות של הלילה.

בין אם מדובר בנזילה מכל סוג, סתימה, שורשים בביוב, כמובן שטיפת קו ביוב ועוד, יותר מנשמח להעניק לכם סיוע ב-IGL אינסטלציה, כדי שתרגישו הכי בטוחים בעולם, כי יש מי שמטפל בכם.

שטיפת קו הביוב מתבצעת על ידי ביובית

הצינור של הביובית נכנס לקו הביוב. על ידי לחץ המים החזק שמוזרם בצינור והראש הייעודי לכל אחת מהסיטואציות הבאות המוצגות נשחרר סתימות ונגבר את זרימת המים הראשית בקו, נשתמש בביובית במקרים הבאים:

  • ניקוי שורשים בביוב
  • ניקוי מגבונים
  • שאיבת ביוב

בסרטון: יגאל מחברת IGL מבצע שטיפת קו ביוב

 

זקוקים לאינסטלטור? חייגו:
077-8051102

אז מה למדנו בכתבה:

IGL אינסטלציה
IGL אינסטלציה

הסיפור שלנו מתחיל לפני 20 שנה כאשר יגאל אינסטלטור התחיל לבצע עבודות ושירותי אינסטלציה מכל התחומים, מאז עברו הרבה מים מתחת לגשר ובתוך הצנרת, יש לנו ניסיון וותק מהטובים ביותר בכל השוק, טיפלנו באלפי קריאות של לקוחות לאורך השנים, צברנו מוניטין ומספר רב של לקוחות מרוצים.
אנו ב IGL עובדים אך ורק עם הציוד המתקדם ביתור בכדי לתת ללקוחותינו את הפתרונות הטובים והיעילים ביותר. כאשר אינסטלטור מטעמינו מגיע לטפל לכם בתקלה, דעו שאתם בידיים טובות.

אנו מספקים שירות בתל אביב, ראשון לציון, חולון, רמת גן ובכלל בכל איזור גוש דן 24/7.

למקרה חירום ניתן להשיג אותנו במספר: 077-8051102

מאמרים

רוצים להישאר מעודכנים? אצלנו ב IGL אנחנו דואגים לכם לתוכן עדכני ורלוונטי, היכנסו למאמרים

בדיקת רטיבות מתחת לריצוף - תמונה ראשית
בדיקת רטיבות מתחת לריצוף

מהן הסיבות להיווצרות רטיבות מתחת לריצוף? רטיבות מתחת לריצוף יכולה לנבוע מגורמים שונים, חלקם פנימיים וחלקם חיצוניים. אחת הסיבות העיקריות היא נזילות מצנרת האינסטלציה. הנזילות

לקריאה >>
לשבור את הקיר
מה עושים עם סתימה קשוחה?

סתימה קשוחה בביוב יכולה להרגיש כמו קיר אטום. אתם מרגישים חסרי אונים, מוצפים בבעיה, וחוששים שתצטרכו לשבור את הקיר כדי לפתור אותה. אבל אל דאגה!

לקריאה >>
Google ג גוגל
4.7
מבוסס על 74 ביקורות
×
זקוקים לשירותי אינסטלציה מתקדמים?
הגעה מהירה לכל גוש דן
זמינות בכל שעה

לקוחות מספרים