פתיחת סתימה במקלחת

🥇 תיקון או החלפת דוד שמש 🥇 החלפת ברזים 🥇איתור נזילות במצלמה תרמית 🥇 הגברת לחץ מים 🥇תיקון נזילה באסלה🥇 החלפת צנרת מים 🥇פתיחת סתימות🥇

ציון אמינות יצאת צדיק:
5/5
הגעה מהירה לכל גוש דן
באישור משטרת ישראל
זמינות בכל יום ושעה
הגעה מהירה לכל גוש דן
זמינות בכל יום ושעה

זקוקים לאינסטלטור? חייגו:
077-8051102

מכירים את זה שאתם עומדים במקלחת והמים פשוט מסרבים לרדת? הם רק עולים וגואים עוד ועוד ופתרון לבעיה – אין. זה בהחלט עשוי לגרום לתחושת אין אונים. השאלה מה עושים כאשר דבר כזה קורה

.באנר פתיחת סתימה במקלחת במהירות

בבתים רבים כבר מכירים את התופעה. לאחר שהמקלחת או האמבטיה באו אל קיצן, המים אינם יורדים והמקלחת אינה מתייבשת במקרים חריפים יותר, המים רק עולים על גדותיהם וגולשים אל עבר הרצפה, לעתים אף מעבר לגבולות חדר האמבטיה. מדובר בסכנה תברואתית של ממש, המחייבת התייחסות וטיפול. אך יש מה לעשות, אתם פשוט זקוקים לשירות של פתיחת סתימה במקלחת.

אז אנחנו כאן עם כל הנושא הזה של פתיחת סתימות במקלחת, כאשר נעניק לכם את המדריך המלא לשימוש בחומרים כימיים שונים המיועדים לצורך פתיחת סתימות באופן כללי ופתיחת סתימות במקלחת במיוחד. זאת כדי שתלמדו גם לפתור בעיות במקלחת וסתימות בניקוז גם בכוחות עצמכם וכך גם תדעו איך להיזהר וכיצד לשמור על עצמכם ועל הסביבה שלכם בעת השימוש בחומרים הכימיים השונים.

צריכים שירותי פתיחת סתימה במקלחת? חייגו ליגאל האינסלטור 077-8051102

ביוב סתימה

סתימה באמבטיה – מה עושים?

אז ישנה סתימה במקלחת. מה אתם צריכים לעשות בצעד הראשון? אז האמת היא שלא בכל פעם שהמים לא יורדים זה מיד אומר שיש בעיה בניקוז ויש סתימה בצנרת. יש מקרים רבים אשר בהם מדובר בסך הכול במצבור של שיער שהתנקז בניקוז וזה מה שמונע מהמים לרדת בבור הניקוז. אז ברור שבעיה כזו הינה קלה מאוד לפתרון. כל מה שאתם צריכים לעשות זה פשוט לשלוף את קווצת השיער התקועה והמים יוכלו לרדת ולזרום בששון למקום המיועד להם.

אם זו לא הבעיה ולא זה מה שגרם לסתימה, אתם צריכים לחשוב מעט 'עמוק' יותר.

יש מצבים אשר בהם הסתימה נגרמה בגלל הצטברות של פסולת ברובד המעט עמוק יותר מתחת לניקוז. אז מה אתם צריכים לעשות כדי לפתור את הבעיה? כאן תוכלו להיעזר ב'פומפה'. כלי שימושי שחושב שיהיה בכל בית. בעזרת הפומפה תוכלו לשלוף בקלות את הפסולת שהצטברה והמים יוכלו בקלות לרדת. זה קורה בהחלט ומקרים כאלה הם לא נדירים כלל. הפתרון הינו מהיר ויעיל במיוחד בלי עבודה וטרחה נוספים.

אם גם זה לא יועיל, תוכלו להתקדם הלאה ולהיעזר בשירות של אינסטלטור. אם תפנו אל אינסטלטור מומחה, הסיכויים שהבעיה תוכל לבוא על פתרונה הרבה יותר גבוהה. האינסטלטור יבדוק מה גרם לסתימה ובעזרת כלי מקצוע מתקדמים הוא ייטיב לפתור את הבעיה מהשורש בצרוה הכי יסודית. לרוב, עבודה של איש מקצוע מומחה מובילה את הצנרת למצב אידאלי כאשר היא תתפקד היטב ממש כמו צנרת חדשה.

ראו גם: פתיחת סתימה בשירותים.

ניקוז מקלחת סתום

פתיחת סתימה במקלחת – מדריך שימוש בחומרים כימיים

צריכים שירותי פתיחת סתימה במקלחת? חייגו ליגאל האינסלטור 077-8051102

יש חומרים כימיים שונים אשר בעזרתם ניתן להגיע לפתרון טוב ויעיל ולפתיחה מידית של הצנרת. אך כפי שכולכם מבינים, חומר כימי שמסוגל לפרוץ בקלות רבה כל כך גם סתימות מורכבות, מן הסתם הוא גם חומר לא ממש ידידותי למשתמש. אז נכון שמדובר בחומר מסוכן אך אם רק שומרים ומקפידים על כל ההוראות, אפשר בהחלט להגיע בסופו של דבר לפתרונות יעילים בלי להסתכן ובלי לסכן אנשים בסביבה. מעבר לכך ההקפדה על ההוראות תסייע גם בשמירה על כל אזור העבודה. הכלים הסניטריים לא ייפגעו והתוצאה תוכלו להיות באמת מושלמת.

עשוי לעניין אתכם: פתיחת סתימה בביוב.

ממה נגרמת הסתימה?

כפי שאתם ודאי מבינים, המקלחת נמצאת בחדר עתיר התרחשויות שבו הכל צריך לתקתק כמו שעון. הביוב צריך להיות פתוח, כדי לקבל את כמות המים שנשלחת לעברו, ליטרים רבים, מדי מקלחת. תכפילו במספר מקלחות בכל

פתיחת סתימה במקלחת

יום, ותקבלו עשרות ליטרים, אם לא יותר. המים שיורדים בצינור גם הם מהווים אתגר לכל דבר: הם כוללים שיערות, חול, אבק, סבון, ועוד חומרים שמאתגרים את הצנרת. תוסיפו לכל בלאי טבעי שיכול להתפתח עם השנים, והרי

לכם, מתישהו תזדקקו לפתיחת סתימה.

למען האמת, פעמים רבות אפשר למנוע את הסתימה במקלחת. אפשר מלכתחילה להשתמש במסננת שממדרת החוצה את השיער, אולם לדברים הללו ישנה יעילות מוגבלת. במילים אחרות, מומחה בפתיחת סתימה במקלחת הינו עניין הכרחי.

איך למנוע סתימה במקלחת?

ברור שמניעה היא תמיד הדבר העדיף על פני כל תיקון לאחר שכבר ישנה תקלה. השאלה היא האם יש דרכים למנוע סתימות במקלחת. אז אין הרבה מאוד דרכים לחסוך את הסתימות. הדבר היחיד שתוכלו לעשות זה להקפיד על מסננת שתונח באופן קבוע במקום הניקוז של המים. כך לא ייווצר מצב אשר בו ייווצרו סתימות במקלחת או שהמים לא ירדו.

פתיחת סתימה במקלחת: אז כך עושים את זה

צריכים שירותי פתיחת סתימה במקלחת? חייגו ליגאל האינסלטור 077-8051102

ראשית, יש להתחיל באיתור מקור הסתימה. אפשר לעשות זאת בעין בלתי מזוינת, אולם לעתים יש צורך לקבל מבט מבפנים. אפשר להזיז אריחים או לפתוח את הצנרת כדי לקבל תמונה מלאה, אבל מוטב מזה להשתמש בכלים מקצועיים כדי לאתר את מקור הסתימה באופן ברור, וזה מה שמונע את הצורך בהריסה מיותרת (ויקרה). בכל מקרה, פתיחת הסתימה היא עניין אפשרי בהחלט.

אינסטלטור 24 שעות אשר הוא איש מקצוע שיודע את כל מה שצריך על פתיחת סתימה במקלחת הוא עניין בסיסי. עם הניסיון והאינטואיציה, תוכלו לדעת שאתם מקבלים את השירות הטוב ביותר, כזה שיסדר לכם את הצנרת לזמן ארוך, בזכות פתיחת סתימה במקלחת.

אנחנו נשמח להעניק לכם שירות של אינסטלטור 24 שעות, כי אתם לא יודעים מתי יתעורר הצורך. נוסף על כך, תוכלו למצוא אצלנו גם מענה לצרכים רבים נוספים, כגון פתיחת סתימה בשירותים, שלעתים גם מתקשרת לסתימה במקלחת, כי כל המערכות קשורות זו לזו. בכל מקרה, נשמח לרדת לשורש הבעיה ולסייע לכם.

בסרטון: דוגמא לפתיחת סתימה במקלחת

איך נמנע להבא מסתימה במקלחת?

ישנם כמה פעולות פשוטות שאם נדאג להקפיד לבצע אותם באופן שגרתי נוכל להימנע מסתימה בזמן הקרוב.

איך להימנע מסתימההסבר
איסוף לכלוךכן, עם הידיים, בסיום המקלחת מתכופפים ומסירים מחור הניקוז לכלוך ושערות שהצטברו, לא הפעולה הכי אסתטית אבל כן מאריכה את חיי מערכת הניקוז.
פתיחת הניקוזאם אתם כבר מרגישים האטה בזרימת המים דרך הניקוז, ואתם כבר מתחילים לדמיין תרחיש האימים של סתימה במקלחת, אפשר ורצוי לפתוח את חור הניקוז של המקלחת ופשוט לחפור ולהוציא את הלכלוך שהצטבר בחלק העליון של הצנרת.
מסננתהזכרנו אותה בתחילת המאמר, המסננת יעילה מאוד בצמצום של לכלוך וכמובן שיערות שיישארו במסננת ולא יזרמו הישר לתוך חור הניקוז המסננת מקלה עלינו גם בתהליך של ניקוי חור הניקוז ובעיקר מאריכה את החיי המערכת. כל מסננת סטנדרטית תוכל לסייע בצמצום הלכלוך וכמובן שיש לנקות את המסננת אחרי כל שימוש במקלחת.
נוזל לפתיחת סתימהכשמו כן הוא, חומר ייעודי לפתיחת סתימות, עם זאת יש לקחת בחשבון שכדאי להתייעץ עם אינסטלטור מקצועי טרם השימוש בחומר מכיוון שאלו נוזלים חזקים, וחלקם רעילים.

כמה עולה פתיחת סתימה במקלחת?

הטיפול בסתימה במקלחת לא תמיד חייב להיות יקר מאוד. יש מקרים אשר בהם כל הסיפור לא יעלה לכם יותר מ 200 ₪ והמים ישובו לזרימה הטבעית שלהם. ברו שזה עשוי להגיע ליותר בהתאם למצב.

בנוסף, עשוי לעניין אתכם: מים לא יורדים באסלה, אינסטלטור ברמת אביב.

צריכים שירותי פתיחת סתימה במקלחת? חייגו ליגאל האינסלטור 077-8051102

זקוקים לאינסטלטור? חייגו:
077-8051102

אז מה למדנו בכתבה:

IGL אינסטלציה
IGL אינסטלציה

הסיפור שלנו מתחיל לפני 20 שנה כאשר יגאל אינסטלטור התחיל לבצע עבודות ושירותי אינסטלציה מכל התחומים, מאז עברו הרבה מים מתחת לגשר ובתוך הצנרת, יש לנו ניסיון וותק מהטובים ביותר בכל השוק, טיפלנו באלפי קריאות של לקוחות לאורך השנים, צברנו מוניטין ומספר רב של לקוחות מרוצים.
אנו ב IGL עובדים אך ורק עם הציוד המתקדם ביתור בכדי לתת ללקוחותינו את הפתרונות הטובים והיעילים ביותר. כאשר אינסטלטור מטעמינו מגיע לטפל לכם בתקלה, דעו שאתם בידיים טובות.

אנו מספקים שירות בתל אביב, ראשון לציון, חולון, רמת גן ובכלל בכל איזור גוש דן 24/7.

למקרה חירום ניתן להשיג אותנו במספר: 077-8051102

מאמרים

רוצים להישאר מעודכנים? אצלנו ב IGL אנחנו דואגים לכם לתוכן עדכני ורלוונטי, היכנסו למאמרים

בדיקת רטיבות מתחת לריצוף - תמונה ראשית
בדיקת רטיבות מתחת לריצוף

מהן הסיבות להיווצרות רטיבות מתחת לריצוף? רטיבות מתחת לריצוף יכולה לנבוע מגורמים שונים, חלקם פנימיים וחלקם חיצוניים. אחת הסיבות העיקריות היא נזילות מצנרת האינסטלציה. הנזילות

לקריאה >>
לשבור את הקיר
מה עושים עם סתימה קשוחה?

סתימה קשוחה בביוב יכולה להרגיש כמו קיר אטום. אתם מרגישים חסרי אונים, מוצפים בבעיה, וחוששים שתצטרכו לשבור את הקיר כדי לפתור אותה. אבל אל דאגה!

לקריאה >>
Google ג גוגל
4.7
מבוסס על 74 ביקורות
×
זקוקים לשירותי אינסטלציה מתקדמים?
הגעה מהירה לכל גוש דן
זמינות בכל שעה

לקוחות מספרים