זרם מים חמים חלש בברז אחד

🥇 תיקון או החלפת דוד שמש 🥇 החלפת ברזים 🥇איתור נזילות במצלמה תרמית 🥇 הגברת לחץ מים 🥇תיקון נזילה באסלה🥇 החלפת צנרת מים 🥇פתיחת סתימות🥇

ציון אמינות יצאת צדיק:
5/5
הגעה מהירה לכל גוש דן
באישור משטרת ישראל
זמינות בכל יום ושעה
הגעה מהירה לכל גוש דן
זמינות בכל יום ושעה

זקוקים לאינסטלטור? חייגו:
077-8051102

לפני שאתם נלחצים ומדמיינים את עצמכם מוציאים אלפי שקלים עבור תיקון זרם מים חמים חלש בברז אחד, תירגעו… יכול להיות שמדובר על עניין שולי בלבד שאותו בעל המקצוע יכול לפתור תוך זמן קצר. כמו כן, לפני שאתם קוראים לבעל מקצוע יש מספר דברים שאתם יכולים לעשות לבד ואולי לפתור את התקלה ללא קריאה לאינסטלטור.

סובלים מזרם מים חלש מידי במקלחת? ייתכן שיש לכם בעיה בצנרת הביתית או בדוד השמש. האמת היא שיש עוד סיבות שעשויות לגרום לירידה בזרם המים ואת זה נבדוק כאן במאמר שלפניכם. ננסה גם למצוא דרכים לפתרונות באופן עצמאי לבעיה.

בדיקת לחץ מים

ממה נובע זרם מים חמים חלש בברז אחד?

זרם מים חמים חלש בברז אחד יכול להעיד על תקלה די פשוטה, במיוחד אם הזרם החלש נובע גם ממים קרים. בדרך כלל ניקוי אבנית יכול לפתור את התקלה. עם זאת, כאשר מדובר על תקלה אשר מתרחשת רק בזרם מים חמים ייתכן והבעיה מורכבת ממה שאנחנו חושבים. לפני שאתם קוראים לאינסטלטור יש כמה דברים שתוכלו לעשות בעצמכם כדי לפתור את התקלה. כל מה שאתם צריכים הוא ציוד עבודה פשוט (מפתח שוודי), ואולי גם חומץ לצורך ניקוי האבנית. לפניכם מספר מקרים של זרם מים חמים חלש בברז אחד ומה ניתן לעשות, אם ניתן.

  1. דוד שמש וחשמל – לעיתים מדובר על תקלה אשר נובעת מדוד השמש או החשמל, הרי והמקור למים חמים. כאשר יש בעיה בכנסיה של הדוד או ביציאה ייתכן וזה מה שגורם לכך שיש לכם זרם מים חמים חלש בברז אחד או בכמה. צורך כך הזמינו אינסטלטור יצאת צדיק אשר ייבחן את המקרה, לעיתים התקלה בכניסה לדוד או ביציאה המגיעה לברז עצמו. המחיר משתנה בהתאם למורכבות העבודה, המחיר יהיה החל מ-180 ש"ח ועד 400 ש"ח. קראו עוד על החלפת דוד שמש
  2. אבנית – במקרים רבים התקלה היא שיש אבנית שהצטברה בדוד או בתוך הקולטים. במקרים כאלה המים גם יתאפיינו בגוון שונה המעט מזכיר חלודה. לצורך כך יש לנקות את הדוד מבפנים, לבדוק האם משם מגיע מקור האבנית ולבדוק שלא נתקעה אבן בפיית הברז או באחד הצינורות המוליכים את המים החמים. ניקוי אבנית יהיה בשווי של 150 עד 250 ש"ח. במקרים חמורים יותר שנאלץ להחליף פלאנג' המחיר יהיה החל מ-400 ש"ח.
  3. פילטר – במקרים בהם מדובר על זרם מים חמים חלש בברז אחד סביר להניח שמדובר על בעיה בפילטר של הברז אשר מלא באבנית. במקרים כאלה תוכלו לבדוק את הבעיה ולפתור אותה באופן עצמאי. כל מה שאתם צריכים לעשות הוא לפתוח את ההברגה ולנקות את הפילטר באמצעות מסיר אבנית.
  4. צנרת תקולה – הצנרת היא זאת שאחראית להעביר את המים החמים דרך הצינורות ישר אל הברז עצמו. במקרים מסוימים יכול להיות שיש בעיה בצנרת אשר מובילה אל אותו ברז. עליכם לבדוק האם הבעיה היא הצטברות של אבנית בצנרת או שמא מדובר על נזילה. תוכלו לבחון האם מדובר על נזילה על ידי סגירת כל הברזים בבית ובדקו האם שעון המים עדיין ממשיך לעבוד. במקרים כאלה של נזילה המחיר אותו תשלמו יהיה החל מ-250 ש"ח לרוב ועד לאלפי שקלים במקרים חמורים.

ראו גם: החלפת צנרת מים בבית

בסרטון: בדיקת זרם מים בברז אחד לאחר תיקון של חברת IGL אינסטלציה

זרם מים חמים חלש במקלחת – ממה זה נובע?

סיבה לזרם מים חלשהסבר
אבנית בדוד המים בישראל הם מים קשים ובכל מכשיר חשמלי אשר יש בו שימוש במים, נוצרת עם הזמן אבנית. זה קורה בקומקום החשמלי שלנו, זה קורה במכונת הכביסה, זה קורה במגהץ הקיטור וזה גם קורה בדוד השמש.
האבנית שמצטברת בדוד, חוסמת את היציאה של המים החמים וכן את הכניסה של המים הקרים. מה שלמעשה מעכב את המעבר המהיר של המים. התוצאה היא זרם מים חלש וכך גם כמות קטנה יותר של מים חמים. זאת בגלל שהכמות של המים המתחממים נמוכה. לרוב, הטיפול במקררה כזה יכלול ניקוי של המיכל של המים ולעיתים אפילו החלפה שלו.
אם אתם רוצים למנוע תקלות מהסוג הזה אתם יכולים פשוט להתקין מסנן אבנית בדוד מה שיגן עליו מפני פגיעה כזו שעשויה להתרחש בעקבות הצטברות של אבנית.
תקלות בצנרתאם הצנרת של המים שעוברת מהדוד אל המקלחת תקולה מסיבה כלשהי הרי שהתוצאה תהיה זרם מים חלש. כדי לבדוק את העניין צריך לעלות לגג הבית ולבדוק את הצנרת האם אין בה חורים. אם הדליפה היא בתוך הבית, תיראה רטיבות על הקירות. הרטיבות כמובן תאותת לכם על מיקום התקלה.
טיפול בתקלות צנרת שבתוך בית, עשוי להגיע לעלויות גבוהות ולמקרים מעין אלו אפשר כמובן לנצל את ביטוח הדירה אם ישנו.
זרם חלש בקומות גבוהות אנשים רבים המתגוררים בקומות גבוהות מדווחים על לחץ מים נמוך. תופעות אלו נגרמות על פי רוב בעקבות בעיה במשאבת לחץ שאמורה לדחוף את המים כלפי מעלה.
לרוב זוהי בעיה כללית במבנה שהטיפול בה לצורך הגברת לחץ מים, אמור להיעשות על ידי ועד הבית און לחילופין חברת הניהול שפועלת בבניין.
זרם מים חלש בברז אחדכאשר ישנו זרם מים חלש רק בברז אחד בבית, ברור שלא מדובר בבעיה בדוד. לרוב תהיה זו בעיה נקודתית באותו ברז כמו הצטברות לכלוך, אבנית או חלודה אשר אלו גורמים לבעיה.

מה לעשות אם יש זרם מים חמים חלש בברז אחד?

מוטב להדגיש, ברוב המקרים את התקלה יצטרף לפתור בעל מקצוע. זרם מים חמים חלש בברז אחד נוגע לכל כך הרבה אלמנטים אשר קשורים בצנרת שלכם. אנחנו לא ממליצים לאף אחד לקחת את הסיכון ולהתמהמה. כאשר מדובר על תקלת אינסטלציה ככל שאתם יותר מתמהמהים ככה התקלה יכולה רק להחמיר יותר, במיוחד כאשר מדובר על נזילה. פנו לבעל מקצוע אשר כבר בשיחת הטלפון יידע להדריך אתכם לבדיקת מקור התקלה. אם מדובר על בעיית אבנית בפילטר וכד', תוכלו לפתור את זה לבד ולבדוק את זה לבד. כאשר מדובר על חשש לנזילה פנו לאינסטלטור דחוף וסגרו את ברז המים הראשי.

ראו גם: הגברת לחץ מים

זרם מים חמים חלש – תקן זאת בעצמך

לא תמיד אתם חייבים להזמין אינסטלטור כדי לתקן את הבעיה שך לחץ מים נמוך. לעיתים מדובר בתקלה פשוטה שתוכלו לתקן בעצמכם.

  1. בדקו את השיבר – לעיתים מדובר בבעיה ממש פשוטה. השיבר הראשי פשוט לא פתוח עד הסוף. זה מה שגורם לירידה בלחץ המים. מה שצריך לעשות זה פשוט לפתוח את השיבר עד לעוצמה הרצויה. יש לעשות את זה בזהירות ובאיטיות כדי למנוע היווצרות של סתימה בעקבות חלודה או אבנית שנמצאים בצנרת.
  2. בדקו את גוון המים בברז החם – אם למים החמים יש גוון של חלודה, מסתבר כי יש אבנית בתוך הדוד או בקולטים. לרוב יהיה צורך בשטיפה של הדוד.
  3. ניקוי הפילטר – כאשר הבעיה היא בברז אחד, ייתכן שהפילטר של הברז נסתם בגלל הצטברות של אבנית. לצורך כך עליכם לפתוח את הפילטר ולנקות אותו במסיר אבנית או בחומץ.

לצורך בדיקת ברז ניל או טיפול בכל תקלה אחרת במים – פנו אל המומחים. להחלפת ברז מכונת כביסה (ברז ניל) צרו קשר עם IGL אינסטלציה.
כך החיים שלכם יעלו לקצב ולזרם הנכון.

קולט דוד שמש

יכול לעניין אותך גם: חברת אינסטלציה מומלצת | אינסטלטור עם מכשיר לאיתור נזילות

זקוקים לאינסטלטור? חייגו:
077-8051102

אז מה למדנו בכתבה:

IGL אינסטלציה
IGL אינסטלציה

הסיפור שלנו מתחיל לפני 20 שנה כאשר יגאל אינסטלטור התחיל לבצע עבודות ושירותי אינסטלציה מכל התחומים, מאז עברו הרבה מים מתחת לגשר ובתוך הצנרת, יש לנו ניסיון וותק מהטובים ביותר בכל השוק, טיפלנו באלפי קריאות של לקוחות לאורך השנים, צברנו מוניטין ומספר רב של לקוחות מרוצים.
אנו ב IGL עובדים אך ורק עם הציוד המתקדם ביתור בכדי לתת ללקוחותינו את הפתרונות הטובים והיעילים ביותר. כאשר אינסטלטור מטעמינו מגיע לטפל לכם בתקלה, דעו שאתם בידיים טובות.

אנו מספקים שירות בתל אביב, ראשון לציון, חולון, רמת גן ובכלל בכל איזור גוש דן 24/7.

למקרה חירום ניתן להשיג אותנו במספר: 077-8051102

מאמרים

רוצים להישאר מעודכנים? אצלנו ב IGL אנחנו דואגים לכם לתוכן עדכני ורלוונטי, היכנסו למאמרים

בדיקת רטיבות מתחת לריצוף - תמונה ראשית
בדיקת רטיבות מתחת לריצוף

מהן הסיבות להיווצרות רטיבות מתחת לריצוף? רטיבות מתחת לריצוף יכולה לנבוע מגורמים שונים, חלקם פנימיים וחלקם חיצוניים. אחת הסיבות העיקריות היא נזילות מצנרת האינסטלציה. הנזילות

לקריאה >>
לשבור את הקיר
מה עושים עם סתימה קשוחה?

סתימה קשוחה בביוב יכולה להרגיש כמו קיר אטום. אתם מרגישים חסרי אונים, מוצפים בבעיה, וחוששים שתצטרכו לשבור את הקיר כדי לפתור אותה. אבל אל דאגה!

לקריאה >>
Google ג גוגל
4.7
מבוסס על 74 ביקורות
×
זקוקים לשירותי אינסטלציה מתקדמים?
הגעה מהירה לכל גוש דן
זמינות בכל שעה

לקוחות מספרים