איתור נזילות מים מחיר החל מ-1,199 ש"ח

🥇 תיקון או החלפת דוד שמש 🥇 החלפת ברזים 🥇איתור נזילות במצלמה תרמית 🥇 הגברת לחץ מים 🥇תיקון נזילה באסלה🥇 החלפת צנרת מים 🥇פתיחת סתימות🥇

ציון אמינות יצאת צדיק:
5/5
הגעה מהירה לכל גוש דן
באישור משטרת ישראל
זמינות בכל יום ושעה
הגעה מהירה לכל גוש דן
זמינות בכל יום ושעה

זקוקים לאינסטלטור? חייגו:
077-8051102

נזילות מהוות מטרד של ממש בבתים רבים, וגם אחת הסיבות השכיחות להזמין אינסטלטור. על מנת לעשות סדר בבלגן, קבלו הסבר מקוצר על מחיר איתור נזילות מים:

נזילות הינן בעיה שתתקוף כמעט את כולנו בנקודה מסוימת בזמן. בחללים רטובים כמו אמבטיה, שירותים או מטבח, לפתע מתחילה הצטברות של נוזלים על הקיר או על הרצפה, ולא מפסיקה. ניגוב ההצטברות של הנוזלים לא מספיקה, ויש צורך בירידה לשורש הבעיה, כמו שצריך, מבלי לעגל פינות. אם אתם מחפשים מחירון איתור נזילות, הגעתם למקום הנכון.

איתור נזילות מים מאוד חשוב, ככל שתאתרו את התקלה מהר יותר ככה תבטיחו הוצאה פחות גבוהה עבור התיקונים. כמובן שאיתור מקדים של התקלה באופן עצמאי יכול לעשות את ההבדל, אך באותו רגע שאתם מאתרים את התקלה אתם למעשה לא באמת מאתרים את התקלה, אתם מאתרים שיש תקלה. איתור נזילות מים בבית היא תורה אחרת לגמרי אותה נכיר לעומק עכשיו.

מחירון איתור נזילות מלא:

שיטהמחיר איתור נזילה
איתור נזילה עם גז2,800 – 1,700 ₪
איתור נזילות תרמי2,500 – 1,000₪
איתור נזילה בעזרת מערכת אקוסטית2,500 – 1,300 ₪
איתור נזילות בבית בעזרת מצלמת סיב אופטי1500 – 2000 ₪
בדיקת לחות400 – 800 ₪
איתור בעזרת בלון הצפה700 – 500 ₪
ביקור בדיקת נזילה500 – 250 ₪

איתור נזילות מים בבית – מה זה?

להצעת מחיר לאיתור נזילות – חייגו ליגאל האינסטלטור 077-8051102

כמעט לכולנו זה קרה, אנחנו מזהים רטיבות על הקיר או שהברז מטפטף ללא הפסקה… כל אלא מהווים נורה אדומה עבורנו. רבים מאיתנו בוחרים להתעלם מהרטיבות, לטפל בה באופן מסוים ולהמשיך בחיים כאילו זה מעולם לא קרה. אבל רגע, מה שאתם עושים הוא בדיוק ההפך ממה שצריך לעשות, אתם דוחים את התקלה. ככל שתדחו יותר את התקלה ותעלימו עין ככה הנזק יגדל.

כאשר אתם מאתרים רטיבות בבית או כל סימן אשר יכול להוביל לתקלות במערכת המים עליכם ליצור קשר מיידי עם בעל מקצוע מאתר נזילות. אותו בעל מקצוע ייתן לכם טיפים למניעת נזק גדול יותר עד שיגיע, בדרך כלל יהיה מדובר על ניתוק קו המים וייבוש הרטיבות. רטיבות לעיתים יכולה להיות ללא קשר למערכת המים אלא בנייה לקויה. כאשר בעל המקצוע יגיע אליכם הוא יבחן את המקרה בצורה מקצועית יותר בעזרת מכשור מתקדם.

ראו גם: החלפת צנרת מים

אינסטלטור איתור נזילות

קודם כל, הכירו את הבעיה וגם את הפתרון שלה

בעת הביקור, האינסטלטור יעשה את כל מה שצריך כדי לאתר את שורש הבעיה. כאמור, ניגוב הרטיבות שמחלחלת דרך האריחים ברצפה זה נחמד ויפה, אבל ממש לא מספיק כפתרון ארוך טווח. מטבע הדברים, הצינורות הם סמויים מן העין. לפעמים הם מתחברים בתוך ארון, ולפעמים אף מתחת לרצפה או בין הקירות. אינסטלטור מומלץ יירד לשורש הבעיה ולא ינוח עד שימצא אותה. עכשיו, לאחר שהבעיה תימצא, זה הזמן לדבר על מחירון איתור נזילות.

מחירון איתור נזילות – למה לצפות?

להצעת מחיר לאיתור נזילות – חייגו ליגאל האינסטלטור 077-8051102
 

טווח המחירים של איתור נזילות מאוד תלוי בשני גורמים, האחד הוא מורכבות העבודה והשני הוא המיקום של הרטיבות. יש מחירים שונים בין איתור נזילות בגינה לבין איתור נזילות בגג. מבעד לכך, ככל שהעבודה פחות מורכבת ואין צורך בשימוש בכל הציוד הטכנולוגי ככה המחיר יורד. בדרך כלל המחיר עבור איתור נזילות פשוט יתחיל במחיר של 300 ש"ח ויגיע על 1,500 ש"ח עבור תקלות מורכבות יותר.

מחיר הבדיקה כולל בתוכו את ההגעה של האינסטלטור עד אליכם, חיפוש הנזילה בכל אמצעי (בין אם צריך לפנות דרך כדי לראות את הצינור החשוף, או, במקרים מסוימים, איתור נזילות במצלמה טרמית), וכמובן טיפול בבעיה לאחר שזו אותרה כמו שצריך. בכל אופן, המחיר של איתור נזילות צריך להיות הוגן. אם הוא זול באופן מחשיד, סימן שאולי מדובר באדם לא מקצועי, או שהוא מסתיר ממכם משהו (שימוש בכלים לא מקצועיים, חומרים גנובים או מזוייפים וכו'), ואם הוא יקר מדיי באופן חריג, אולי שווה לעשות סקירה נוספת ולא להסכים באופן אוטומטי רק כדי לסמן וי.

בסרטון: יגאל האיננסטלטור מזהה את מקור הפיצוץ והנזילה

מי מבצע איתור נזילות?

להצעת מחיר לאיתור נזילות – חייגו ליגאל האינסטלטור 077-8051102

איתור נזילות חייב להיות מבוצע על ידי בעל מקצוע עם רישיון מתאים. מאתר נזילות מקצועי יעבור את ההכשרה המתאימה, ויחזיק בכל הציוד הנדרש כדי לבצע בדיקת נזילות יעילה ומהירה. שימו לב, בעבר נהגו להשתמש בכלים גדולים כדי לצורך גילוי נזילות, אפילו אם זה אומר לשבור את הקיר את הרצפות. היום יש כבר שיטות שונות וחדישות שכדאי לכם להכיר. בשביל להחזיק בציוד טכנולוגי שיכול לחסוך לכם הרבה כסף, זמן ולכלוך עליכם לפנות לחברה מקצועית אשר תשלח אליכם בעל מקצוע מורשה.

מה חשוב לבדוק לפני שמזמינים מאתר נזילות?

חשוב לבדוק בתור התחלה שבאמת יש לכם נזילה בדירה לפני שאתם מזמינים מאתר נזילות. בצעו מספר בדיקות פשוטות אשר יבחנו האם באמת יש לכם נזילה. הדבר הראשון שאתם יכולים לעשות הוא לסגור את הניאגרה ולבדוק האם שעון המים מפסיק להסתובב. בדקו האם יש נזילה מהדוד שמש, אם כך יתכן שתצטרכו התקנה או החלפת דוד שמש.  סגרו את כל הברזים שיש לכם בבית ובדקו האם הרטיבות ממשיכה.

בכל הנוגע לבעל המקצוע עצמו, עליכם לוודא מראש האם אותו מאתר נזילות מנפיק דוחות. רק בעל מקצוע אשר עובד עם דוחות יוכל להעניק לכם דוח סיכום אשר אותו אתם מגישים אל בעל הדירה כדי לקבל את התשלום. זה רלוונטי גם אם יש לכם ביטוח דירה. לא תוכלו לסכם מראש את המחיר עבור השירות, אבל כן תוכלו לסכם את המחיר במידה ובעל המקצוע לא מצליח לאתר את הבעיה.

יגאל חביב IGL אינסטלציה

איתור נזילות מים בבית – גורמים לנזילות

יש שני גורמים עיקריים לנזילה בבית, האחת היא בעיית איטום ואילו הבעיה השניה היא נזילה מהצנרת. בעיות אטימות יהיו בדרך כלל ליד פתחים בבית, או על גבי קירות והנזילה למעשה תגיע מקיר חיצוני או מהגג. כאשר מדובר על נזילה מהצנרת הרטיבות יכולה להיות מתחת לרצפות או מאחורי הקירות, קשה מאוד לזהות אותה. הגורמים של נזילה יכולים להיות עקב תזוזה של המערכת על ידי גורמים טבעיים (מה לעשות, לפעמים האדמה זזה ואנחנו לא חשים בכך), היא יכולה לנבוע מסתימה, סדקים בצנרת, פיצוץ בצנרת, חלודה, בעיה בתרמוסטט, עבודות ריצוף לקויות ועוד…

נזילות בבניין משותף

בדיקת נזילות מקצועית יכולה גם להעניק לכם תוצאה שלא ציפיתם לשמוע, כמו שהנזילה בכלל לא קשורה אליכם. גילוי נזילות פועל על התשתיות של המבנה, אבל לפעמים יצטרך מאתר נזילות לבקר גם את השכנים שלכם. לפי השיחה הראשונה שלכם עם בעל המקצוע הוא יידע האם יש אפשרות לכך שהנזילה מגיעה דווקא מהשכנים. חשוב לטפל בבעיה מוקדם ככל הניתן ולא לחכות לאינסטלטור חירום. במקרה בו מדובר על נזילה מהשכן שלכם אין הוא חייב לפצות אתכם במידה והוכיח שאתם דיווחתם מאוחר מדי על הנזילה.

לכן, גילוי נזילות בהקדם הינו הכרחי לכיס שלכם. על פי חוק, במקרה בו הניזוק לא הודיע בשלב מוקדם על הנזק שנגרם לא חייב השכן לפצות אתכם, אלא לשלם על התיקון עצמו. בדרך כלל אין לנו בעיות עם השכנים, אבל במקרה שיש והוא לא מוכן לשלם עבור התיקון ייתכן ותאלצו להיכנס להליכים משפטיים. במידע ויש לכם ביטוח דירה תוכלו להפנות את השכן אל חברת הביטוח. לרוב חברות הביטוח יציעו לשלוח לכם בעל מקצוע, מוטב לציין כי חברות אלו בדרך כלל פותרות את הבעיה באופן נקודתי, ככה שהבעיה תחזור על עצמה.

מצלמה טרמית

איתור נזילות מים בבית – איך מתבצע איתור נזילות?

להצעת מחיר לאיתור נזילות – חייגו ליגאל האינסטלטור 077-8051102
 

התהליך מתחיל משיחת טלפון פשוטה בה בעל המקצוע ירצה לקבל מידע על הרטיבות ויפעיל אתכם בהתאם. במקרים מסוימים יוכל לזהות בעל המקצוע את התקלה כבר משיחת הטלפון וכך יגיע עם הכלים והחלפים המתאימים. במקרים אחרים, בעיקר כאשר מדובר על תקלות בצנרת הנזק שיכול להיגרם הוא גדול יותר. במקרים כאלה יגיע בעל המקצוע עם ציוד אשר לא יפגע בתשתיות הבית ובמבנה עצמו. בעבר היה נהוג לשבור את הקירות או הרצפות כדי לחשוף את הצנרת, היום אנחנו כבר לא צריכים את זה.

לבעל המקצוע יש אפשרויות שונות לאיתור התקלה. האפשרות הפופולרית ביותר היא על ידי מצלמה תרמית אשר בעזרת ניתן לראות את מקור התקלה ללא שום צורך בהוזזת ריצוף ושבירת קירות. עם זאת, יש מגבלה לעומק אליה המצלמה יכולה להגיע. במקרים כאלה נוכל להשתמש בסיב אופטי או החדרת גז לצנרת לאחר שרוקנו אותה.

לרוב כאשר אנו מדמיינים נזילה, המחשבה זורקת אותנו למצב שבו מדובר על טפטוף קטן שניתן לפתור אותו בזריזות. אך במציאות נזילה היא הרבה יותר חמורה מכך, וברוב המקרים היא יכולה להביא להצפה של ממש – ולא נדבר על הנזק הנוראי שהיא משאירה מאחוריה. מהסיבה הזאת חשוב מאוד לבצע איתור נזילות, מוטב לבצע זאת בכל פעם שמתעורר החשש מפני נזילה. אנו נציג בפניכם את כל השיטות הנפוצות ביותר לאיתור נזילות בבית ובמבנים:

איתור נזילות במצלמה טרמית

מדובר על שיטת האיתור הנפוצה ביותר, שיטת האיתור שבה משתמשים רוב האינסטלטורים. באמצעות מצלמה טרמית שמעבירים על חלקו החיצוני של הקיר, ניתן יהיה לזהות הבדלי טמפרטורות שמעידים על הימצאות של נזילה. איתור נזילות במצלמה טרמית הוכיח את עצמו כיעיל מאוד, והוא מונע לא מעט נזק שעלול היה להיגרם אילולא היו מפתחים את הטכנולוגיה הספציפית הזאת ששינתה את כל חוקי המשחק בכל מה שקשור לאיתור נזילות.

איתור נזילות באמצעות גז

עוד שיטה יעילה לאיתור נזילות היא על ידי גז, אך מכיוון שמדובר על גז לא מעט אנשים נרתעים מהשיטה הזאת. חשוב לציין כי מדובר על גז שאיננו פוגע ואיננו מזיק, כך שאת הדאגה הזאת הינכם יכולים להסיר מליבכם. האינסטלטור יחדיר גז אל תוך הצנרת הביתית, כך יהיה ניתן לאתר את מקורות הנזילה השונים – המקורות שמהם הגז יוצא החוצה הם בעצם כל המקורות שבהם יש נזילה.

בסרטון: יגאל מחברת IGL מבצע איתור נזילות עם גז

איתור נזילות בפרוטימטר

להצעת מחיר לאיתור נזילות – חייגו ליגאל האינסטלטור 077-8051102

השיטה הזאת דומה מאוד לשיטה של גילוי נזילות במצלמה טרמית, רק שהפעם מדובר על מכשיר שהוא מעט שונה. הפרוטימטר הוא איננו מצלמה, והוא פועל על פי גלי רדיו שהמשימה שלהם היא לבדוק את הלחות באזורים השונים. באמצעות בדיקת הלחות יהיה ניתן לזהות את האזורים שבהם ישנה רטיבות וככל הנראה בהם גם נמצא מקור הנזילה.

ראו גם: שירותי ביובית

מהם הסימנים שמראים על נזילת מים?

יש מספר סימנים מקדימים אשר יכולים להעיד על נזילה שמתקרבת לבוא. ככל שתהיו ערניים יותר ותפעלו בהקדם ככה תשלמו פחות עבור התקלה. בדרך כלל, כאשר יש סימנים מקדימים זה לא הזמן להתעלם ולטאטא את הבעיה בדרכים שונות. לפניכם כמה סימנים מקדימים אשר מחייבים אתכם להזמין בעל מקצוע מהר ככל הניתן:

  • סימני עובש – ברגע שאתם רואים עובש על הקירות או בתקרה רצוי לטפל בעובש בעזרת תכשיר מסוים, אבל זה אחד הסימנים אשר מעידים על נזילה. ברגע בו המים פוגעים בקיר הם נבלעים לתוכו וכך נוצרים סימני עובש. ברגע שאתם רואים כתם עובש על הקיר תוכלו לטפל בו בעזרת תכשיר, אבל הוא תמיד יחזור. כדי לטפל בבעייה לצמיתות עליכם יהיה לפנות אל מאתר נזילות. לסימני עובש יכולים להתלוות עוד גורמים עם אותו מכנה משותף של נזילה, גורמים כמו קילופים בקיר, כתמי רטיבות בחיבור בין הקירות לתקרה ועוד. הסימן הראשוני ביותר הוא העובש, הסימן הסופי הוא כאשר שכבת הצבע מתקלפת.
  • חשבון מים – מדי חודש אתם משלמים את חשבון המים, אבל דווקא החודש חשבון המים יצא גבוה מהרגיל? ייתכן ומדובר על נזילה. ברגע בו אתם רואים שצריכת המים שלכם גבוהה ממה שאתם סבורים שהשתמשתם ייתכן ויש נזילה בבית במקום שלא הבחנתם בו, ייתכן ומדובר על נזילה סמויה. בדיקת נזילות יכולה לפתור לכם את הבעיה על ידי מציאת מקור הנזילה ופתרונה.
  • טפטוף חוזר – כל אחד חווה מקרים בהם הברז לא מפסיק לטפטף, לפעמים מדובר על טפטוף אגרסיבי ולפעמים מדובר על טפטוף מינורי. בשני המקרים יכול להיות מאוד שמדובר על נזילה שמגיעה מהצנרת, מהדוד שמש, ברז המקלחת ועוד. טפטוף חוזר יכול להצטבר לחשבון מים גבוה. גם כאן יכול להיות שמדובר על נזילה סמויה באחד בצנרת שלכם. תוכלו לבדוק את זה על ידי סגירת כל הברזים ובדיקת שעון המים.

מה זה נזילה סמויה?

גילוי נזילת מים הוא קשה מספיק, אבל כאשר מדובר על נזילה סמויה העבודה היא כפולה. הבעיה היא באיתור הבעיה בהקדם, בשביל זה אתם צריכים להיות מאוד חדים. הסימנים אשר מעידים על נזילה סמויה לאו דווקא נגלים לעין. אחד הסימנים לנזילה סמויה הוא חשבון מים גבוה. יש עוד סימנים כמו במקרה בו הפרקט שלכם התנפח, או חלק כלשהו בקיר התעוות. כמו כן, לנזילה סמויה יכול להתלוות ריח טחוב או קולות של טפטוף ממקום לא מוסבר.

המומחים ממליצים לערוך בדיקה יזומה בכל תקופת זמן. הבדיקה היא פשוטה, גילוי נזילת מים יכול להתבצע על ידי סגירת כל הברזים ומערכות ההשקייה. לאחר מכן, גשו לשעון המים ובדקו האם המד עדיין רץ, אם המד רץ ייתכן ויש לכם נזילה סמויה. גילוי נזילות אינו פשוט ומחייב בעל מקצוע אשר יוכל לאתר את הבעיה ולפתור אותה מהשורש, אל תתפשרו על בעל המקצוע אותו אתם בוחרים.

מה עושים אחרי שמאתרים נזילה בבית?

להצעת מחיר לאיתור נזילות – חייגו ליגאל האינסטלטור 077-8051102

עד שהאינסטלטור לא יגיע עם הציוד המתקדם שלו, אתם לא תוכלו לדעת בוודאות כי קיימת נזילה בבית – אתם רק תוכלו לחשוד. מוטב יהיה לעיין מיד על מחירון איתור נזילות, וכמובן לחפש את האינסטלטור שהכי מתאים לכם. אל תחכו יתר על המידה, כי כל זמן שבו הנזילה קיימת היא עלולה להסב נזק לצנרת כולה. אחרי שווידאתם מחירים ואחרי שמצאתם את האינסטלטור המתאים, הזעיקו אותו בכדי שיבצע את האיתור במהירות האפשרית.

בקיצור, כשצריכים מומחים, אנחנו הכתובת

פעם אחר פעם, בכל טיפול שקשור לעולמות האינסטלציה, אנחנו מבטיחים את הטיפול הטוב ביותר והמסור ביותר. הכי חשוב מבחינתנו זה לתת לכם תמורה טובה וראויה לכסף שלכם, כך שכל שקל יושקע כהלכה והבעיה לא תחזור על עצמה.

IGL אינסטלציה משתמשים בציוד וצינורות בעלי תו תקן ISO , וברזים בהתאם לתו התקן הישראלי ללא עופרת. כך שאתם יכולים להיות בטוחים שתקבלו תמורה מלאה ובמקצועיות בכל עבודת אינסטלציה שנבצע עבורכם.
אם, על הדרך, אתם מגלים בעיות נוספות בבית שלכם, לאחר שהוסכם עליכם מחירון איתור נזילות שלנו, אנחנו נשמח לטפל: החל מהחלפת דוד שמש ועד פתיחת סתימה בשירותים, אנחנו פה כדי לעזור ולתת לכם את המקסימום, פעם אחר פעם.

להצעת מחיר לאיתור נזילות – חייגו ליגאל האינסטלטור 077-8051102

זקוקים לאינסטלטור? חייגו:
077-8051102

אז מה למדנו בכתבה:

IGL אינסטלציה
IGL אינסטלציה

הסיפור שלנו מתחיל לפני 20 שנה כאשר יגאל אינסטלטור התחיל לבצע עבודות ושירותי אינסטלציה מכל התחומים, מאז עברו הרבה מים מתחת לגשר ובתוך הצנרת, יש לנו ניסיון וותק מהטובים ביותר בכל השוק, טיפלנו באלפי קריאות של לקוחות לאורך השנים, צברנו מוניטין ומספר רב של לקוחות מרוצים.
אנו ב IGL עובדים אך ורק עם הציוד המתקדם ביתור בכדי לתת ללקוחותינו את הפתרונות הטובים והיעילים ביותר. כאשר אינסטלטור מטעמינו מגיע לטפל לכם בתקלה, דעו שאתם בידיים טובות.

אנו מספקים שירות בתל אביב, ראשון לציון, חולון, רמת גן ובכלל בכל איזור גוש דן 24/7.

למקרה חירום ניתן להשיג אותנו במספר: 077-8051102

מאמרים

רוצים להישאר מעודכנים? אצלנו ב IGL אנחנו דואגים לכם לתוכן עדכני ורלוונטי, היכנסו למאמרים

בדיקת רטיבות מתחת לריצוף - תמונה ראשית
בדיקת רטיבות מתחת לריצוף

מהן הסיבות להיווצרות רטיבות מתחת לריצוף? רטיבות מתחת לריצוף יכולה לנבוע מגורמים שונים, חלקם פנימיים וחלקם חיצוניים. אחת הסיבות העיקריות היא נזילות מצנרת האינסטלציה. הנזילות

לקריאה >>
לשבור את הקיר
מה עושים עם סתימה קשוחה?

סתימה קשוחה בביוב יכולה להרגיש כמו קיר אטום. אתם מרגישים חסרי אונים, מוצפים בבעיה, וחוששים שתצטרכו לשבור את הקיר כדי לפתור אותה. אבל אל דאגה!

לקריאה >>
Google ג גוגל
4.7
מבוסס על 74 ביקורות
×
זקוקים לשירותי אינסטלציה מתקדמים?
הגעה מהירה לכל גוש דן
זמינות בכל שעה

לקוחות מספרים