אינסטלטור בתל אביב

🥇 תיקון או החלפת דוד שמש 🥇 החלפת ברזים 🥇איתור נזילות במצלמה תרמית 🥇 הגברת לחץ מים 🥇תיקון נזילה באסלה🥇 החלפת צנרת מים 🥇פתיחת סתימות🥇

ציון אמינות יצאת צדיק:
5/5
הגעה מהירה לכל גוש דן
באישור משטרת ישראל
זמינות בכל יום ושעה
הגעה מהירה לכל גוש דן
זמינות בכל יום ושעה

זקוקים לאינסטלטור? חייגו:
077-8051102

מחירון אינסטלטור בתל אביב

אינסטלטור בתל אביב, כזה שיהיה אמין, אדיב, הוגן ומקצועי, איננו עניין כל כך קל למציאה, למרות המגוון הרחב. עדיין, כאלה הם בדיוק אנחנו, הצוות של IGL אינסטלציה.

שירותי אינסטלציה לצערנו רק הולכים וצוברים תאוצה בשל לקויות רבות הנובעות מבעלי מקצוע שאינם מנוסים או מבנים ללא תחזוקה הגונה. אינסטלציה זה עולם ומלואו, השירותים יכולים לגעת בכל כך הרבה דברים שמשפיעים על השגרה היומית שלכם. מקצוען יהיה אינסטלטור בתל אביב 24 שעות ביממה, יש חשיבות לזמינות של בעל המקצוע כיוון שיש מקרי חירום רבים בתחום הזה.

שירותמחיר
ביקור אינסטלטור בתל אביב220 ₪
פתיחת סתימה בכיור בתל אביבהחל מ-220 ₪
פתיחת סתימה באסלה בתל אביבהחל מ-220 ₪
פתיחת סתימה במקלחת בתל אביבהחל מ-220 ₪
פתיחת סתימה בביוב בתל אביבהחל מ-280 ₪
החלפת ברזים בתל אביבהחל מ-250 ₪
תיקון נזילה בניאגרה בתל אביבהחל מ-250 ₪
תיקון נזילה בניאגרה סמויה בתל אביבהחל מ-280 ₪
תיקון פיצוץ בצנרת בתל אביבהחל מ-800 ₪
תיקון דוד שמש/חשמל בתל אביבהחל מ-300 ₪
איתור נזילה במצלמה טרמית בתל אביבהחל מ-750 ₪
צילום קו ביוב בתל אביבהחל מ-600 ₪
יגאל חביב IGL אינסטלציה

מה כוללים שירותים של אינסטלטור בתל אביב?

שירותים לא דחופים:

שירותים דחופים:

בסרטון: יגאל האינסטלטור אצל עוד לקוח מרוצה

סוגי תקלות נפוצות בתל אביב

  • צנרת מים ישנה
  • דוד שמש התפוצץ
  • דוד שמש לא מחמם
  • צינורות ביוב סתומות
  • איטום לקוי
  • ועוד

    בכל מקום זה יכול להופיע בצורה אחרת ולהגיע אליכם ממקור לא צפוי. גם אם אתם לא מוצאים את הקשר הישיר למקור הנזילה, כדאי להזמין אינסטלטור דחוף שיקבע מהו המקום הלקוי ולבצע את התיקון הדרוש.

    כאשר אתם מחפשים אינסטלטור בתל אביב יצאת צדיק, וודאו כי מדובר באיש מקצוע שמתמחה בסוג הבעיה שאתם סובלים ממנה.
    כמו כן, חשוב לבדוק שיש בידיו את המכשור המתאים לאיתור בעיות כגון נזילות מהתקרה, רטיבות בקירות, איטום לקוי וכדומה.

לכן, אינסטלטור בתל אביב 24 שעות ביממה הוא חובה, הזמינות היא קריטית והביקוש גבוה.

יגאל מחליף ברז

להתפשר? לא בבית ספרנו

להזמנת אינסטלטור בתל אביב – 077-8051102

תארו לכם מצב כזה: אתם חוזרים הביתה, ולפתע מגלים בעיה בצנרת. לפתע אתם מגלים שהמים בשירותים לא מפסיקים לזרום, גם כשהמיכל לא מודח, ועל כך מבשר לכם מונה המים שלא מפסיק לרוץ. לפתע מים מצטברים על הרצפה. לפתע המים בברז פשוט לא יוצאים, או יוצאים מלוכלכים ואפילו בטמפרטורה הלא נכונה. אולי בכלל הבנתם שזה הזמן לבצע תיקון או החלפה מהסוג שהזנחתם זמן רב. מה תעשו?

לוגו-העיר-תל אביב

רבים מאיתנו יפנו לשאול חברים, או לשאול בגוגל או בפייסבוק. ועדיין, לכו תדעו על מי תיפלו. לכו תדעו מה עומד מאחורי ההמלצה וכמה היא כנה. אולי תעלו בגורל איש מקצוע איכותי ואמין, כזה שיקבע איתכם שעה בטווח נורמלי (לא, בין 9:00 ל-18:00 זה לא טווח נורמלי), יטפל בבעיה עד היסוד, יהיה נחמד ומסביר פנים, וכמובן התשלום יהיה הוגן ושווה לכל כיס. אולי כל אלה לא יקרו, ותצטערו שבחרתם דווקא בהמלצה הזאת. אז מה עושים? לא מתפשרים.

איך לבחור אינסטלטור בתל אביב?

להזמנת אינסטלטור בתל אביב – 077-8051102

בין אם מדובר על אינסטלטור יצאת צדיק תל אביב או אזור אחר, בין אם מדובר על בעל אינסטלטור מומלץ בתל אביב, עדיין עליכם לערוך את הסינון הראוי כדי לקבל את התוצאות הטובות ביותר. יש היום היצע רחב של בעלי מקצוע, במיוחד באזור תל אביב. הדגש הראשון הוא להכיר האם אותו בעל מקצוע מחזיר בהסמכה עבור שירותיו. כפי שכבר ניתן להבין ולראות, שוק זה הוא מאוד פרוץ. כדי למנוע פגיעה בתשתיות הבית שלכם עליכם לוודא מהי ההסמכה אותו יש לאינסטלטור שהגיע אליכם הביתה. כמו כן, אינסטלטור מומלץ בתל אביב לאו דווקא יעבוד באופן פרטני, לרוב הוא יהיה חלק מחברת אינסטלציה.

היתרון בבחירת אינסטלטור בתל אביב אשר עובד תחת חברה היא הידיעה לכך שיש לו את ההכשרה המתאימה לכך. אינסטלטורים בתל אביב אשר עובדים תחת חברה מסוימת יכולים להבטיח גם זמינות גבוהה יותר, גם לרוב הם אלו שיעניקו לכם את המחיר הנמוך יותר והיתרון הגדול ביותר, תמיד יש לכם למי לפנות במקרה של בעיה כלשהי.

איך לדעת שהגיע הזמן להזמין אינסטלטור?

לא סתם יש אינסטלטור בתל אביב 24 שעות ביממה, תמיד התקלה יכולה להפתיע אתכם מכל מקום. יש סימנים מקדימים אשר מעידים על כך שאתם צריכים כבר להזמין בעל מקצוע. לדוגמא, כאשר אתם רואים נזילה או רטיבות על הקיר, זה סימן שאתם צריכים להזמין בעל מקצוע. כמו כן, יש גם פעמים של סתימות סמויות או נזילות סמויות, במקרים האלה אתם למעשה לא רואים את התקלה אבל אם חשבון המים שלכם גבוה מבדרך כלל זה אחד הסימנים לכך שאתם צריכים לקרוא לבעל מקצוע. 

בעל מקצוע יכול להיות אינסטלטור יצאת צדיק בתל אביב או אינסטלטור מומלץ בתל אביב. ההמלצה שלנו היא לא לנסות למצוא את הפיתרון הזול ביותר, אלא את בעל המקצוע שיפתור את שורש הבעיה.

בסרטון: טיפים כיצד לבחור אינסטלטור בתל אביב:

אינסטלטור בתל אביב עם תעודות

להזמנת אינסטלטור בתל אביב – 077-8051102

אם תשאלו אותנו ב-IGL אינסטלציה, 20 שנה של ניסיון וותק לא הולכות ברגל. אפשר להגיש שההיפך הוא הנכון. 20 שנה הן זמן ארוך ביותר במהלכו יצא לנו להתנסות עם כל סוגי התקלות והמשברים. לפעמים נדמה לנו שראינו הכל בצנרות של הבתים בתל אביב וגם מעבר לה. ועדיין, אנחנו לא מתרגשים, אלא מפשילים שרוולים וניגשים לעבודה. כאלה אנחנו. הכי מסורים שיש.

אגב, כמו שכל אינסטלטור יעיד, לתקלות במערכת המים אין שעה מסוימת ביום. נהפוך הוא. חוקי מרפי דואגים לכך שהן ימעטו להתרחש דווקא בשעות אחר הצהריים, אחרי שאתם חוזרים מהעבודה ויש לכם זמן פנוי. לשם כך בדיוק אנחנו פעילים 24 שעות. גיליתם על תקלה בזמן הכי פחות נכון? אל חשש. הלו"ז שלכם עמוס לעייפה? אתם מוזמנים לסמוך עלינו.

אגב, אין שום סיבה שרק תושבי תל אביב ייהנו מכל הטוב הזה. אם כבר חיפשתם אינסטלטור בתל אביב ומצאתם אותנו, מוזמנים לסייע לחברים שלכם ולמי שמחפש אינסטלטור בחולון. אנחנו פה, מכסים אזורים נרחבים מגוש דן, ומוכנים לכל קראה, עם כל האנרגיה, המרץ והיעילות שאנחנו נודעים בה.

אינסטלטורים בתל אביב 24 שעות ביממה הם די נפוצים, לא מעט בעלי מקצוע עובדים בשעות האלה. עם זאת, מוטב להדגיש שביקור לילה יהיה יקר יותר מאשר ביקור רגיל, כמו כן לגבי תקופת חגים ושבתות. שירותי אינסטלטורים בתל אביב 24 שעות מבטיחים זמינות גבוהה עבור כל הלקוחות שבאזור. הדרך המומלצת היא להתקשר לבעל מקצוע וכבר אז לעדכן אותו באופי הבעיה שיש לכם. בדרך זאת יוכל בעל המקצוע לדעת מהן האפשרויות לתיקון התקלה וכך נייעל את זמן העבודה. 

צנרת מים ישנה

להזמנת אינסטלטור בתל אביב – 077-8051102
 

במקרים רבים של רטיבות במבנה, מקור הבעיה הוא בצנרת הבניין או בצנרת הפרטית שלכם. ישנן בעיות רבות שיכולות להופיע בצנרת וכתוצאה מכך לסתום את המערכת ולהפריע לזרימה התקינה, מה שגורם לרטיבות ודליפות במבנה.
מערכות הצנרת הישנות עשויות ממתכת, מה שגורם להם להחליד עם הזמן. אמנם מדובר במתכת מיוחדת שאינה מחלידה מהר, אך צנרת בת 10 – 15 שנים בהחלט יכולה להחליד ולהירקב. התוצאה של צנרת ישנה היא הרסנית מאוד והיא תופיע על קירות המבנה בצורת כתמי מים ועובש מכוערים.

גם במבנים החדשים יותר, בהם מערכות הצנרת עשויים מפלסטיק עמיד יותר שאינם נפגעים מחלודה, עדיין גם להם יש 'תאריך תפוגה'. צנרת, איכותית ככל שתהיה, אינה עמידה לנצח. לאחר מספר שנים הבעיות יתחילו לצוץ כתוצאה מבלאי, ממזגי האוויר המשתנים ומהסביבה הלא אסתטית בה הצנרת בנויה. דוד שמש ישן הינה תקלה נוספת שיכולה לגרום לנזקים רבים שתדרוש מכם להזמין אינסטלטור בתל אביב הוא דוד שמש ישן.

ישנם שלושה תקלות נפוצות בדודי שמש שיכולות לגרום לנזילות:
 
  1. נזילות מהתקרה – כאשר החיבור בין הפלאנג' בתחתית הדוד לצינורות אינו תקין, או שהוא מתרופף, יכולות להיווצר נזילות.
  2. אבנית – כתוצאה משימוש רב ומאסיבי בגוף חימום החשמלי בדוד, יכולה להיווצר אבנית שגם היא גורמת לנזק בחיבור הצנרת לפלאנג' וכתוצאה מכך נגרמים נזילות במבנה.
  3. חשמל – תקלה זו אמנם אינה קשורה לדוד עצמו, אך התרמוסטט שמחובר לדוד יכול להינזק ממזגי אוויר סוערים ולגרום לסתימות ונזילות בדוד.

תקלות אלו יכולות להיות גורם מרכזי לנזילות מהתקרה. גורם נוסף לנזילות מהתקרה הוא רטיבות ברצפת הקומה למעלה או כתוצאה מאיטום לקוי בגג.

צינורות ביוב סתומות

בעיה נפוצה מאוד בצנרת משותפת בעיקר היא סתימה בשירותים כתוצאה מגופים זרים ועצמים שאינם מתכלים שחודרים אל המערכת.
אנשים שאינם מקפידים על זריקת מגבונים לאסלה או שהם משליכים שקיות וכדומה אל מערכת הביוב גומרים לסתימות קשות במערכת. כמו כן, שורשי עצים בסביבת המערכת יכולים לחדור אל המערכת ולסתום אותה.

אינסטלטור בקרבת תל אביב : אינסטלטור באור יהודה , אינסטלטור בגבעתיים , אינסטלטור ברמת גן 

זקוקים לאינסטלטור? חייגו:
077-8051102

אז מה למדנו בכתבה:

IGL אינסטלציה
IGL אינסטלציה

הסיפור שלנו מתחיל לפני 20 שנה כאשר יגאל אינסטלטור התחיל לבצע עבודות ושירותי אינסטלציה מכל התחומים, מאז עברו הרבה מים מתחת לגשר ובתוך הצנרת, יש לנו ניסיון וותק מהטובים ביותר בכל השוק, טיפלנו באלפי קריאות של לקוחות לאורך השנים, צברנו מוניטין ומספר רב של לקוחות מרוצים.
אנו ב IGL עובדים אך ורק עם הציוד המתקדם ביתור בכדי לתת ללקוחותינו את הפתרונות הטובים והיעילים ביותר. כאשר אינסטלטור מטעמינו מגיע לטפל לכם בתקלה, דעו שאתם בידיים טובות.

אנו מספקים שירות בתל אביב, ראשון לציון, חולון, רמת גן ובכלל בכל איזור גוש דן 24/7.

למקרה חירום ניתן להשיג אותנו במספר: 077-8051102

מאמרים

רוצים להישאר מעודכנים? אצלנו ב IGL אנחנו דואגים לכם לתוכן עדכני ורלוונטי, היכנסו למאמרים

בדיקת רטיבות מתחת לריצוף - תמונה ראשית
בדיקת רטיבות מתחת לריצוף

מהן הסיבות להיווצרות רטיבות מתחת לריצוף? רטיבות מתחת לריצוף יכולה לנבוע מגורמים שונים, חלקם פנימיים וחלקם חיצוניים. אחת הסיבות העיקריות היא נזילות מצנרת האינסטלציה. הנזילות

לקריאה >>
לשבור את הקיר
מה עושים עם סתימה קשוחה?

סתימה קשוחה בביוב יכולה להרגיש כמו קיר אטום. אתם מרגישים חסרי אונים, מוצפים בבעיה, וחוששים שתצטרכו לשבור את הקיר כדי לפתור אותה. אבל אל דאגה!

לקריאה >>
Google ג גוגל
4.7
מבוסס על 74 ביקורות
×
זקוקים לשירותי אינסטלציה מתקדמים?
הגעה מהירה לכל גוש דן
זמינות בכל שעה

לקוחות מספרים