אינסטלטור בנס ציונה

🥇 תיקון או החלפת דוד שמש 🥇 החלפת ברזים 🥇איתור נזילות במצלמה תרמית 🥇 הגברת לחץ מים 🥇תיקון נזילה באסלה🥇 החלפת צנרת מים 🥇פתיחת סתימות🥇

ציון אמינות יצאת צדיק:
5/5
הגעה מהירה לכל גוש דן
באישור משטרת ישראל
זמינות בכל יום ושעה
הגעה מהירה לכל גוש דן
זמינות בכל יום ושעה

זקוקים לאינסטלטור? חייגו:
077-8051102

עד לפני כ – 150 שנה היו הברזים ומערכות האינסטלציה שאנחנו מכירים היום, רק בגדר פנטזיה.

חלום שלא נראה שהוא יוכל להתגשם אי פעם. אך השנים עשו את שלהם וכולנו נהנים היום מברזים בבית, ממערכת אינסטלציה המשרתת אותנו היטב ומעיסוק מינימלי ממש בכל מה שקשור בפינוי המים המשומשים או מי הביוב מהבית.

הבעיה היא שמערכת האינסטלציה, משוכללת ככל שתהיה, היא לעולם לא חפה מתקלות.

קורה לא פעם שישנן תקלות שונות כמו סתימות, פיצוצים, נזילות ועוד בעיות שונות הנובעות בשל תקלות בצנרת.

במקרים כאלה, הכתובת הראשונה היא כמובן האינסטלטור. הוא האיש שיוזעק למקום, יאתר את מקור התקלה ואף יבצע אץ התיקון בצורה המקצועית הראויה והרצויה.

סוגי תקלות נפוצות בנס ציונה שמצריכות אינסטלטור

נמנה להלן מספר תקלות נפוצות שאנחנו פוגשים בהם ואלה מחייבים אבחון מהיר מקצועי של אינסטלטור בנס ציונה וכמובן גם תיקון שייעשה בצורה המקצועית הראויה.

צנרת מים ישנה

אנשים המתגוררים בבית ישן סובלים מהבעיות הרבות המתעוררות בצנרת המים הישנה.

כי מה לעשות, המים שזורמים כל הזמן בצנרת מותירים בה משקעים שונים, נוצרת חלודה, ההברגות מתרופפות, הצנרת נשחקת כאשר כל אלו מובילים לכך שהמים המגיעים הביתה הינם עכורים בגלל החלודה שהצטברה לאורך הצנרת, הזרם נעשה חלש מאוד בגלל הצטברות של אבנית במעברי המים וכן נוצרות נזילות בגלל סדקים הנוצרים בצנרת מה שעשוי להוביל בהמשך לפיצוץ גדול של הצנרת.

זו הסיבה שמומלץ לדאוג לחידוש של הצנרת אחת למספר שנים וזאת כדי למנוע התפתחות בעיות גדולות יותר בצנרת.

ראו גם: החלפת ברז אמבטיה.

דוד שמש ישן 

דוד שמש הוא אחד ההמצאות החכמות ביותר שיש לנו היום.  הודות לדוד השמש אנחנו יכולים ליהנות ממים חמים כמעט בכל זמן בלי להיעזר בדוד החשמלי.

אך כמו כל מוצר אינסטלציה, גם דוד השמש המחובר לצנרת של המים עשויה להתקלקל. ככל שדוד השמש יהיה ישן יותר הרי שהוא יהיה מועד לתקלות.

אלו יכולות להיות תקלות של גוף החימום וזה גם יכול להיות התרמוסטט. אינסטלטור בנס ציונה יצאת צדיק, הוא זה שיבצע את העבודה בצורה המקצועית והטובה ביותר.

ראו גם: דוד לא מחמם.

צינורות ביוב סתומים

צנרת הביוב מועדות לסתימות מכמה וכמה סיבות. אנחנו עדים לכך שנוצרות סתימות בגלל שימוש במגבונים שאנשים משליכים לאסלה או כל פסולת אחרת שאינה מתכלה.

יש מקרים אחרים אשר בהם הסתימה נוצרת בגלל שורשים המגיעים לצנרת הביוב מה שמחייב עבודה של איש מקצוע שיאתר את המקום שם נמצאים השורשים וכן טיפול בשורשים והסרה שלהם בצורה מלאה מהצנרת.

נזילות מהתקרה 

לא פעם אנחנו מגלים שישנה נזילה מאזור התקרה. זה אומר שהצנרת של הדיירים המתגוררים בקומה העליונה היא זו שגורמת לכך.

כאן יהיה עליכם לפנות אל הדיירים המתגוררים מעליכם ולבקש מהם לבדוק את מקור הבעיה וכמובן גם לטפל בה בהתאם.

חשוב להבין שנזילות מהתקרה זה משהו שעשוי ליצור נזקים חמורים בבית שלכם. כי זה לא ייגמר רק עם התקרה.

זה גם יכול להגיע לרהיטים שלכם ולארונות הקיר הגבוהים. החשמל עשוי אף הוא להיפגע בגלל המגע עם המים כך שבהחלט אין כאן מקום להיות נחמדים או סלחנים. גשו אל השכנים ובקשו מהם לבדוק מהי הבעיה.

מובן שיש מקרים אשר בהם הבעיה תהיה הפוכה ותהיה נזילה מהבית שלכם אל בתי הדיירים המתגוררים מתחת לבית שלכם. גם כאן יהיה עליכם לפעול במהירות כדי למזער נזקים.

בכל מקרה, תמיד חשוב לפנות ולהיעזר באיש מקצוע מומחה על מנת להבטיח טיפול יעיל ומהיר בתקלה.

מחירון אינסטלטור בנס ציונה

שירותמחיר
ביקור אינסטלטור בנס ציונה220 ₪
פתיחת סתימה בכיור בנס ציונההחל מ-220 ₪
פתיחת סתימה באסלה בנס ציונההחל מ-220 ₪
פתיחת סתימה במקלחת בנס ציונההחל מ-220 ₪
פתיחת סתימה בביוב בנס ציונההחל מ-280 ₪
החלפת ברזים בנס ציונההחל מ-250 ₪
תיקון נזילה בניאגרה בנס ציונההחל מ-250 ₪
תיקון נזילה בניאגרה סמויה בנס ציונההחל מ-280 ₪
תיקון פיצוץ בצנרת בנס ציונההחל מ-800 ₪
תיקון דוד שמש/חשמל בנס ציונההחל מ-300 ₪
איתור נזילה במצלמה טרמית בנס ציונההחל מ-750 ₪
צילום קו ביוב בנס ציונההחל מ-600 ₪

שירותיו של אינסטלטור בנס ציונה יכולים להיות ברמה מקצועית מאוד גבוהה וזאת אם יודעים לסנן היטב בין בעלי המקצוע השונים שעוסקים בתחום וזאת על פי מספר פרמטרים פשוטים. כמו כן, תוכלו להיעזר באתרים שונים ברשת על מנת לייעל את הבחירה שלכם ולמצוא את האינסטלטור המיומן ביותר שפועל באזור המגורים שלכם.

היעזרו באתרים עם דירוג בעלי מקצוע

ישנם אתרים מעולים שנועדו להציג לגולשים דירוג של בעלי מקצוע מכל סוג ובצורה השקופה ביותר שקיימת. תוכלו להיעזר באתרים הללו על מנת לייעל את הליך הבחירה שלכם באינסטלטור שפועל באזור שלכם. במהלך החיפושים תוכלו לבצע סינון על פי רמת הניסיון, ההסמכה, דירוג באתר וזאת לצד שלל פרמטרים נוספים שיועילו מאוד עם מציאת האינסטלטור המנוסה והמתאים ביותר לביצוע התיקונים בביתכם.

קחו בחשבון המלצות על אינסטלטור בנס ציונה

חיפוש מהיר ברשת יחשוף אתכם בין היתר לשלל המלצות על אינסטלטור בנס ציונה. ההמלצות הללו יוכלו לעשות לכם סדר בעניינים ולסייע לכם למצוא בעל מקצוע מוביל מבחינת ניסיונו, איכות הציוד בו הוא עושה שימוש, היחס ללקוחות והמחיר שהוא גובה. לאור זאת יהיה מאוד משתלם מבחינתכם להקדיש מעט זמן לעניין הזה ולוודא כי אתם בוחנים מספר רב של חוות דעת וזאת לשם השגת המענה הרצוי מבחינתכם.

בחרו באינסטלטור עם ציוד איכותי

פרמטר נוסף שיהיה חשוב ויוכל לסייע לכם להיות בטוחים כי אתם בוחרים בבעל המקצוע הנכון לביצוע התיקון יהיה להתייחס לציוד בו עושה שימוש האינסטלטור. יהיה כדאי להעדיף אינסטלטור עם סט כלים מתקדם ויכולת לבצע את עבודות התיקונים תוך כדי שהם נעזרים בכלים האיכותיים ביותר שקיימים היום בתחום האינסטלציה. כל אינסטלטור מומחה ידע לא להתפשר בעניין הזה וזאת אם הוא מעוניין לבצע את עבודתו בצורה המדויקת והמקצועית ביותר לספק ללקוחות שלו שירות שיהיה לא פחות מאשר מצוין.

שימו לב גם לרמת השירות של האינסטלטור

היבט חשוב לא פחות יהיה היחס של האינסטלטור ללקוחות שלו. כך למשל, כאשר אתם מחפשים אחר אינסטלטור ברחובות ללא ספק יהיה חיוני מבחינתכם לשים לב כי אתם פונים אך ורק אל אחד שיודע להקשיב ללקוחות שלו ולספק לכם מענה אישי ומקצועי. בחרו בבעל מקצוע שתרגישו בנוח להזמין לביתכם ושימו לב כי הוא יודע להתייחס ללקוחות שלו בכבוד. אם תיקחו זאת בחשבון אז תוכלו לראות כי יהיה מדובר בדרך שלכם להשיג את השירות המושלם.

זקוקים לאינסטלטור? חייגו:
077-8051102

אז מה למדנו בכתבה:

IGL אינסטלציה
IGL אינסטלציה

הסיפור שלנו מתחיל לפני 20 שנה כאשר יגאל אינסטלטור התחיל לבצע עבודות ושירותי אינסטלציה מכל התחומים, מאז עברו הרבה מים מתחת לגשר ובתוך הצנרת, יש לנו ניסיון וותק מהטובים ביותר בכל השוק, טיפלנו באלפי קריאות של לקוחות לאורך השנים, צברנו מוניטין ומספר רב של לקוחות מרוצים.
אנו ב IGL עובדים אך ורק עם הציוד המתקדם ביתור בכדי לתת ללקוחותינו את הפתרונות הטובים והיעילים ביותר. כאשר אינסטלטור מטעמינו מגיע לטפל לכם בתקלה, דעו שאתם בידיים טובות.

אנו מספקים שירות בתל אביב, ראשון לציון, חולון, רמת גן ובכלל בכל איזור גוש דן 24/7.

למקרה חירום ניתן להשיג אותנו במספר: 077-8051102

מאמרים

רוצים להישאר מעודכנים? אצלנו ב IGL אנחנו דואגים לכם לתוכן עדכני ורלוונטי, היכנסו למאמרים

בדיקת רטיבות מתחת לריצוף - תמונה ראשית
בדיקת רטיבות מתחת לריצוף

מהן הסיבות להיווצרות רטיבות מתחת לריצוף? רטיבות מתחת לריצוף יכולה לנבוע מגורמים שונים, חלקם פנימיים וחלקם חיצוניים. אחת הסיבות העיקריות היא נזילות מצנרת האינסטלציה. הנזילות

לקריאה >>
לשבור את הקיר
מה עושים עם סתימה קשוחה?

סתימה קשוחה בביוב יכולה להרגיש כמו קיר אטום. אתם מרגישים חסרי אונים, מוצפים בבעיה, וחוששים שתצטרכו לשבור את הקיר כדי לפתור אותה. אבל אל דאגה!

לקריאה >>
Google ג גוגל
4.7
מבוסס על 74 ביקורות
×
זקוקים לשירותי אינסטלציה מתקדמים?
הגעה מהירה לכל גוש דן
זמינות בכל שעה

לקוחות מספרים